Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از آغاز طرح اطعام و احسان حسینی خبر داد و گفت: امسال در کنار توزیع غذای گرم و بسته‌های غذایی برای نیازمندان، طرح اکرام ایتام و محسنین نیز در ماه محرم و صفر پیگیری می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب‌الله آسوده با تشریح طرح اطعام و احسان حسینی افزود: محرم و صفر امسال همانند سال‌های گذشته توزیع بسته‌های غذایی گرم و بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در دستور کار بوده و جذب حامیان طرح اکرام ایتام به طور ویژه دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح از جمله برنامه‌هایی است که کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ و سنت حسنه اطعام و انفاق و کمک به نیازمندان با نام مبارک امام حسین (ع) از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر اجرا می‌کند.

رئیس ستاد اطعام حسینی و احسان حسینی با اشاره به روش‌های مشارکت مردم در این پویش اظهار کرد: درگاه‌های اینترنتی و کدهای دستوری برای جذب مشارکت خیرین راه‌اندازی شده است تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و پشتیبانی هیات‌های مذهبی و مراکز نیکوکاری و گروه‌های مردمی، کمک به نیازمندان در ایام سوگواری حضرت اباعبدلله الحسن (ع) انجام شود.

آسوده تصریح کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را از طریق کدهای دستوری #۸۸۷۷* و همچنین #۱۲* یا شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷  واریز کنند.

در پویش ملی اطعام و احسان حسینی (ع) در محرم و صفر سال گذشته بیش از ۳۷ میلیون وعده غذای گرم و یک میلیون ۵۳۳ هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور توزیع شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: عاشورا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: عاشورا اطعام و احسان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مس رفسنجان تمرینات خود را برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پشت سر می‌گذارد و مباحث تاکتیکی و فنی را زیر نظر محرم نویدکیا دنبال می‌کنند.

بازیکنان مس رفسنجان زیر نظر کادرفنی این تیم ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن با کاورهای رنگی به کارهای تاکتیکی پرداختند.

محرم نویدکیا و دستیارانش عملکرد بازیکنان را با دقت زیادی دنبال می‌کردند و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند.

بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی که دارند و نتایج خوبی که کسب کردند تمرین با نشاطی را پشت سرگذاشتند و با شرایط خوبی که دارند آماده دربی حساس کرمان می‌شوند.

در ادامه تصاویری از تمرین مس رفسنجان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • مشارکت مردم در رشد اقتصادی