Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@19:49:49 GMT

صلاح به گروه ابرقهرمانان لیورپول پیوست

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۳۴۰۷

صلاح به گروه ابرقهرمانان لیورپول پیوست

با کسب عنوان قهرمانی سوپرجام انگلیس، کمد افتخارات ستاره مصری لیورپول دیگر جای خالی ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، دوران حضور محمد صلاح در لیورپول از زمان پیوستن به این باشگاه در سال ۲۰۱۷ با موفقیت‌های شگفت انگیزی همراه بوده است و این بازیکن مصری اکنون بخشی از یک گروه ابرقهرمانان باشگاه لیورپول به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صلاح پس از کسب عنوان قهرمانی با لیورپول در سوپرکاپ انگلستان، حالا تمام جام‌های ممکن را با تیمش به دست آورده است. او از معدود بازیکنانی است که موفق شده در تمامی تورنمنت‌هایی که باشگاه لیورپول اجازه حضور در آن‌ها را دارد، قهرمانی کسب کند.

جام اتحادیه انگلیس، جام حذفی انگلیس، لیگ برتر، جام باشگاه‌های جهان، لیگ قهرمانان اروپا، سوپر جام یوفا، و اکنون، جامعه کامیونیتی شیلد که نام سوپر جام انگلیس است، همگی در کمد افتخارات این بازیکن مصری جا دارند.

از زمانی که لیورپول در فینال لیگ اروپا در مقابل سویا در سال ۲۰۱۶ شکست خورد، قرمزها زیر نظر یورگن کلوپ قوی‌تر شده‌اند و هر فصل برای فتح تمامی جام‌ها تلاش می‌کنند. محمد صلاح نیز در این مدت یکی از عوامل اصلی قهرمانی‌های تیمش بوده و یک اسطوره واقعی برای آنفیلد محسوب می‌شود.

صلاح ابتدا در سال ۲۰۱۹ مقابل تاتنهام به پیروزی رسید و قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. او سپس در سوپر جام اروپا نیز پیروز شد. ادامه این مسیر برای لیورپول قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان را به همراه داشت.

قرمزها در سال بعد از آن قهرمان لیگ برتر انگلیس شدند و به طلسم سی ساله پایان دادند. سپس در سال ۲۰۲۲ قهرمانی جام اتحادیه و جام حذفی به دست آمد تا محمد صلاح تمامی جام‌های ممکن را با تیمش فتح کرده باشد.

درست است که بازی شب گذشته در برابر منچسترسیتی که منجر به کسب جام شد، به اندازه قهرمانی در لیگ برتر ارزش ندارد، اما باید اعتراف کرد که پیروزی در تمامی جام‌های ممکن توسط صلاح و یورگن کلوپ در کمتر از یک دهه اتفاقی باورنکردنی و امری دست نیافتنی است که به لطف درخشش‌های فرعون مصری و مربی آلمانی محقق شده است.

کد خبر 592526

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد صلاح لیورپول تیم فوتبال لیورپول سرمربی لیورپول منچستر سیتی باشگاه منچستر سیتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم

به نظر می‌رسد یورگن کلوپ پایان را پذیرفته است. 

طرفداری | امیدهای قهرمانی لیورپول در گودیسون پارک از بین رفت.

از اعلام خبر جدایی یورگن کلوپ، لیورپول سومین عملکرد ضعیف لیگ برتر را در استفاده از موقعیت‌های گلزنی داشته است. آن‌ها امروز در کنار این امر، در خط دفاع مقابل حملات خطرناک اورتون حرفی برای گفتن نداشتند. همشهری شایسته قرمزها با برتری 2-0 ضمن نجات خودش از منطقه سقوط، امیدهای قهرمانی لیورپول را نیز نقش بر آب کرد. یورگن کلوپ در اولین واکنش به بازی گفت:

قهرمانی؟ آرسنال و منچسترسیتی باید روزهای بسیار بدی داشته باشند یا نتایج بسیار منفی بگیرند. نمی‌دانم، دیگر در دست ما نیست. فقط می‌توانم از همه معذرت‌خواهی کنم. باید خیلی بهتر از این حرف‌ها عمل می‌کردیم اما نتوانستیم. ناامید هستیم. در مورد خیلی چیزها ناامید هستم. اجازه دادیم بازی همانطور که اورتون می‌خواهد رقم بخورد. دو گل از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساندند. گل دوم مشابه کل فصل‌شان بود. دقیقا می‌دانستیم توپ کجا قرار بود ارسال شود اما دفاعی انجام ندادیم. آن‌ها پشت سر هم ضربه شروع مجدد داشتند. توپ دست ما بود اما اورتون ضربه شروع مجدد کار می‌کرد. در این بخش کارمان خوب نبود. 

 یورگن کلوپ در ادامه افزود:

پس از بازی با فولام کمی انگیزه داشتیم. دیوگو ژوتا مصدوم شد و دیگر مهاجم تیم یعنی کودی خاکپو امیدواریم تا این لحظه پدر شده باشد. نمی‌توانستم به جیدن دنس بازی دهم، او قرار نبود در اسکواد تیم قرار بگیرد. اگر دنس را وارد بازی می‌کردم، برنتویت و تارکوفسکی او را می‌کشتند. ما تلاش کردیم اما کافی نبود. اگر برنده شوید، ۵۰۰ دلیل برای آن دارید، اگر ببازید یعنی به اندازه کافی خوب نیستید. اینطوریه. همه کسانی که با ما هستند می‌دانند که این کار چقدر سخت است، اما برای بقیه مردم هم به طور خاص سخت است. ما باید بهتر عمل می‌کردیم، اما این کار را نکردیم، به همین دلیل باختیم. واقعا متاسفم و از هواداران لیورپول معذرت می‌خواهم، تمامی تلاشمان را کردیم اما نشد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • خلاصه بازی لیورپول ۰ - ۲ اورتون؛ قهرمانی پر! + ویدئو
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی