Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو-موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه یک دستگاه پرچمدار جدید در بازار جهانی است. این دستگاه که در بازار جهانی موتورولا اج ۳۰ اولترا و در بازار چین موتورولا اج X30 پرو نام دارد، قرار است در تاریخ ۲ آگوست در چین عرضه شود.

طراحی و نمایشگر
تا کنون چندین رندر از این گوشی هوشمند ارائه شده است که طراحی آن را از هر زاویه‌ای نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستگاه با پشتی صاف و لبه‌های خمیده در دو طرف ارائه می‌شود. بدنه پشتی، به یک ماژول دوربین مستطیلی با یک بریدگی دوربین بزرگ و دو برش کوچکتر مجهز شده است. در سمت راست دستگاه، دکمه پاور و تنظیم صدا و در قسمت پایین یک پورت USB-C، یک گریل بلندگو و درگاه سیم‌کارت به چشم می‌خورد. این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی POLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز مجهز خواهد شد. این پنل با لبه خمیده مجهز به فناوری پانچ هول و حسگر زیر نمایشگر عرضه خواهد شد.

مشخصات
این گوشی هوشمند به جدیدترین چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تولید شده بر پایه فرآیند ۴ نانومتری مجهز شده است. عملکرد این چیپست نسبت به اسنپدراگون ۸ نسل ۱، به میزان ۷% در CPU و ۱۰% در GPU ارتقاء به همراه دارد. همچنین ۳۰% بهره وری انرژی بیشتر را ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود این دستگاه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR۵،و۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۲۵ واتی ارائه شود.

دوربین
چیزی که این گوشی هوشمند با نسبت به رقبا متمایز می‌سازد، تنظیمات دوربین آن است. موتورولا اج X30 پرو به سنسور دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP1 با اندازه ۱/۱.۲۲ اینچ مجهز شده است. این سنسور با فناوری کاملا جدید ChameleonCell ارائه می‌شود. این فناوری بسته به محیط از چیدمان پیکسل دو در دو، چهار در چهار یا کامل استفاده می‌کند و قادر است ویدیو‌های 8K را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و حداقل افت در میدان دید ضبط کند.

HP1 با ادغام چهار پیکسل مجاور، رزولوشن را به ۵۰ مگاپیکسل داده و می‌تواند ویدیو‌های 8K را بدون نیاز به برش یا کاهش وضوح تصویر ضبط کند. این فناوری در یک محیط کم نور با ادغام ۱۶ پیکسل مجاور به یک سنسور تصویر ۱۲.۵ مگاپیکسلی با پیکسل‌های بزرگ ۲.۵۶ میکرومتری تبدیل می‌شود که قادر به جذب نور، حساسیت بیشتر و تولید عکس‌های روشن‌تر و واضح‌تر خواهد بود. این سنسور قادر است در بیرون و محیط‌های روشن تصاویر با کیفیت فوق‌العاده بالا به ثبت برساند. دوربین پشتی این دستگاه به غیر از سنسور اصلی به یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی که احتمالا دوربین فوق عریض و دوربین تله فوتو باشند، مجهز شده است. پنل جلویی نیز با یک دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی ارائه می‌شود.

قیمت
در خصوص قیمت این دستگاه اطلاعات زیادی ارائه نشده است. با این حال، طبق برخی گزارش‌ها قیمت اولیه آن بیش از ۳۰۰۰ یوان (۴۴۰ دلار امریکا) خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: گوشی هوشمند مجهز شده موتورولا اج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است

آیت الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچم وحدت و مقاومت را در جهان بشریت به اهتزازدر آورده، اظهار داشت: ابتدا باید اشاره ای به تقریب در جمهوری اسلامی داشت، چرا که وحدت و تقریب سند بزرگی برای ایران اسلامی به عنوان پرچم دار تقریب و عمل کننده به حرف است و ما این مسئله را در وعده صادق مشاهده کردیم.

 امام جمعه سابق بندرعباس، افزود: نکته ای که جهان بشریت و مردم ایران اسلامی باید بدان توجه داشته باشند این است که تنها کشوری که تقریب را فریاد می زند جمهوری اسلامی است که بعد از امام عزیز، امروز به دست رهبر فرزانه انقلاب می باشد.

این عالم شیعه پیرامون مسئله فلسطین و اولویت اول جهان اسلام، اذعان داشت: امام راحل(ره) از ابتدا مسئله فلسطین را در اولویت جهان اسلام قرار داده است؛  بنده خدمت مرحوم آیت الله تسخیری(ره) سفری به کنیا داشتیم امام جمعه کنیا می گفت، ارادت ما به امام(ره) از آنجا بیشتر شد که فلسطین را مسئله اول جهان اسلام قرار دادند.

نماینده سابق ولی فقیه در استان هرمزگان، عنوان کرد: ملت های مسلمان با آمدن در خیابان ها و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و زنده باد فلسطین موجب شدند تا اسلام در جهان امروزی به این نقطه برسد و فلسطین کنونی قدرتی بر علیه استکبار جهانی و غزه قهرمان افتخار آفرین شود.

 وی خاطر نشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: " إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا" تا سختی نباشد راحتی نیست؛ به طور قطع ملت مظلوم فلسطین و خصوصا غزه پیروز خواهند بود چراکه بعد از هر سختی و مقاومت، راحتی خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب به طور مکرر حمایت های بی دریغ خویش را اعلام کرده اند، مردم غزه انشاالله راهشان را ادامه می دهند، چراکه پیروزی قطعا با آنها خواهد بود و امیدواریم فرزندان اسلام در اقصی نقاط عالم ریشه فساد را بخشکانند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب