Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حبیبی روز یکشنبه درباره مجموع کمک های ارسالی اسلامشهری ها به سیلزدگان فیروزکوه به ایرنا توضیح داد: در پی جاری شدن سیل در شهرستان فیروزکوه و خساراتی که به هموطنانمان وارد کرد، از نخستین ساعات پس از این حادثه تلخ اعزام‌نیرو و تجهیزات به این شهرستان آغاز شد.

وی با بیان اینکه تاکنون دو مرحله اعزام نیرو و محموله کمکی به روستاهای سیلزده داشتیم، گفت: در مرحله نخست۷۰‌نفر از بسیجیان شهرستان با محوریت فرماندهان سپاه نواحی اسلامشهر و چهاردانگه، ۱۸ نیروی خدماتی شهرداری اسلامشهر و دو تیم ۱۰ نفره جستجو و نجات هلال احمر به کمک مردم سیل زده فیروزکوه شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرماندار اسلامشهر، هفت دستگاه کامیون، دو دستگاه لودر، دو دستگاه‌پیکاپ هلال احمر، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه کامیون سوخت رسان، یک دستگاه کامیونت و یک دستگاه تانکر آب رسان نیز در مرحله نخست به فیروزکوه اعزام شد.

حبیبی خاطرنشان کرد: همچنین ساعاتی پس از حادثه چند محموله شامل نان، آب معدنی، کنسرو، پتو، موتور برق و سایر تجهیزات امداد رسانی به این شهرستان سیلزده ارسال شد.

وی در مورد دومین محموله کمک های مردم اسلامشهر به سیل زدگان فیروزکوه نیز گفت: ظهر دیروز هشتم مرداد این محموله که شامل یک دستگاه بابکت، موتور سیکلت، بیل بکو، نان، آب معدنی و ساندویچ سرد بود به این شهرستان ارسال شد.

فرماندار اسلامشهر یادآور شد: ۱۰ نیروی امدادی به سرپرستی کیان کریمی بخشدار احمدآباد مستوفی نیز به شهرستان فیروزکوه اعزام شدند تا مددکار سیلزدگان باشند.

اسلامشهر با ۶۰۰هزار نفر جمعیت در جنوبغرب استان تهران واقع و به عنوان شهرستان معین فیروزکوه تعیین شده است.

برچسب‌ها اسلامشهر امداد رسانی سیل فیروزکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسلامشهر امداد رسانی سیل اسلامشهر امداد رسانی سیل فیروزکوه یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت ۶:۳۰، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

کد خبر 6090504

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه