Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس از بررسی ترک فعل‌ها و قصور‌های احتمالی در بروز سیل اخیر تهران توسط مجلس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید محسن دهنوی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با ابراز همدردی با بازماندگان حادثه سیل امامزاده داوود به بازدید میدانی خود و جمعی از نمایندگان تهران از این منطقه اشاره کرد و یادآور شد: حدود ۳۰ نفر از مردم در این حادثه سیل جان خود را از دست دادند که ضمن همدردی با بازماندگان، از اقدامات خوبی امدادگران و نیرو‌های امدادی تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم ادامه داد: مسئولان ذیربط در این حوزه را امروز به مجلس فراخواندیم تا ترک فعل‌ها و قصور‌های احتمالی را بررسی کنیم؛ چرا هواشناسی هشدار‌های لازم را به موقع ارائه نکرده است؟ چرا وزارت کشور قاطعانه اقدام به تخلیه منطقه نکرده است؟ چرا جهاد کشاورزی و منابع طبیعی اقدامات لازم برای آبخیزداری و آبخوان داری را انجام نداده اند؟

وی هشدار داد: خاطره سیل مرداد ۱۳۶۶ و جان باختن حدود ۳۰۰ نفر از هموطنان تهرانی هنوز از یاد مردم پاک نشده است. متاسفانه تهران هنوز در معرض خطرات مشابه است. مجمع نمایندگان تهران پیگیر است تا بودجه لازم برای اقدامات لازم تخصیص یابد تا از حوادث مشابه پیشگیری شود

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیل مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان

 آرش آریانژاد گفت: نظر به هشدار‌های سطح نارنجی هواشناسی استان، مبنی بر وقوع بارندگی‌های قابل توجه در روز‌های پیش‌رو، وقوع سیلاب و طغیان در رودخانه‌های محدوده کردستان بسیار محتمل می‌باشد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان افزود: از اهالی روستاها، دامداران، باغداران و کشاورزان گرامی انتظار داریم از حضور در اراضی منتج به بستر رودخانه‌ها، مخازن و پایاب سد‌های استان امتناع کنند و در رعایت موارد ایمنی جدیت لازم را بکار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است شهروندان و گردشگران نیز از تردد، توقف و اسکان در مسیر رودخانه‌های بالادست و پائین دست منابع مذکور به طور جدی پرهیز نمایند تا از بروز هر گونه حوادث احتمالی بر اثر سیلاب جلوگیری بعمل آید.

لازم به ذکر است، تیم بحران و پدافندغیرعامل شرکت و اکیپ‌های گشت و بازرسی ادارات منابع آب شهرستان‌های تابعه استان بطور کامل و شبانه روز جهت مقابله با هرگونه بحران در حال آماده باش کامل می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • وحیدی: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • وزیر کشور: انتقال پایتخت ۱۰۰ میلیارد دلار لازم دارد
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد