Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی متصل به اعزام تیم ملی هندبال مردان ایران از امروز (یکشنبه) در سالن فدراسیون هندبال دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، اردوی متصل به اعزام تیم ملی هندبال مردان ایران از امروز (یکشنبه) در سالن فدراسیون هندبال دنبال می‌شود و ملی‌پوشان ایران آخرین تمرینات خود را تا پیش از اعزام به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی پیگیری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان ایران روز چهارشنبه دوازدهم مردادماه عازم قونیه محل برگزاری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی خواهند شد و تمرینات خود در این شهر دنبال می‌کنند.

محمد سیاووشی، علی رحیمی کازرونی، شاهو نصرتی، مجتبی حیدرپور، افشین صادقی، علی کوهزاد، سجاد استکی، مهران حسینی، سید علیرضا موسوی، شهاب صادق‌زاده، یونس آثاری، میلاد قلندری، محمدمهدی بهنام‌نیا، محمدرضا اورعی، محمدرضا کاظمی، سلامان بربط، احسان ابویی بازیکنان دعوت شده به آخرین اردوی تیم ملی هندبال مردان ایران پیش از اعزام به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی هستند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال تیم ملی هندبال مردان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان گفت: سه هزار بسیجی محلات و اقشار نوزدهم و بیستم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، محمد محمودوند امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن برگزاری اردوهای راهیان نور غرب کشور اظهار کرد: قرار بود سه هزار بسیجی محلات و اقشار سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه اعزام شوند که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز به روزهای نوزدهم و بیستم اردیبهشت تغییر کرد.

وی افزود: اردوهای راهیان نور اقدامی مهم برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

کد خبر 749155

دیگر خبرها

  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید