Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان، ۸ الی ۱۹ مردادماه با حضور ۳۲ تیم در اسکوپیه مقدونیه شمالی در حال برگزاری است.

تیم ملی کشورمان با کسب اولین طلای قهرمانی آسیا برای نخستین بار در این رده سنی جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد.

هندبالیست‌های نوجوان کشورمان در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های مقدونیه شمالی، ازبکستان و سنگال هم گروه هستند و در اولین روز این رقابت‌ها توانستند مقابل ازبکستان به برتری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی سبا زنگنه و الناز یار محمد توسکی هر ۲ از ملایر در ترکیب تیم ملی کشورمان به میدان رفتند که البته محمدتوسکی دروازه بان تیم ملی بود.

الناز یارمحمدتوسکی در مجموع بیش از ۴۰ دقیقه حضور در زمین از دروازه تیم ملی کشورمان محافظت کرد.

این بانوی نوجوان ملایری از ۴۲ حمله و ضربه به دروازه خود ۲۰ سیو موفق داشت و توانست عملکرد درخشانی را به ثبت برساند.

تیم هندبال دختران نوجوانان ایران یکشنبه نهم مردادماه ساعت ۱۹ در دومین دیدار خود به مصاف تیم سنگال خواهد رفت.

برچسب‌ها تیم ملی هندبال ازبکستان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی هندبال ازبکستان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تیم ملی هندبال ازبکستان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور

اولین دوره مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی به میزبانی اردبیل آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رییس هیأت کشتی استان اردبیل عصر پنجشنبه در مراسم آغاز مسابقات کشتی بین‌المللی جام صفوی در سالن رضازاده اردبیل، گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی نوجوانان جام صفوی از امروز در اردبیل با حضور 15 تیم داخلی و سه تیم خارجی آغاز شد.

قدرت حاج‌نوری تصریح کرد: کشتی‌گیران کشورمان در قالب 15 تیم و 35 کشتی‌گیر خارجی نیز از کشورهای ارمنستان، عراق و قرقیزستان در این مسابقات حاضر شدند تا رقابت نفس‌گیری را در اردبیل برای ارتقای آمادگی خود انجام دهند.

وی گفت: این مسابقات در سالن رضازاده تا عصر فردا ادامه خواهد داشت و کشتی‌گیران کشورمان و سه کشور دیگر روی تشک رفته و رقابت پایاپایی را با هم انجام خواهند داد.

رییس هیأت کشتی استان اردبیل افزود: 170 کشتی‌گیر از کشور ایران و 35 کشتی‌گیر نیز از سه کشور عراق، ارمنستان و قرقیزستان در این رقابت‌ها حاضر شدند که سهم کشتی‌گیران اردبیلی 21 نفر است که در قالب تیم اردبیل، در این دوره از رقابت‌ها حاضر شدند.

حاج‌نوری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مسابقات در سطح بین‌المللی انجام شده و سعی بر این است تا با حضور داوران و کشتی‌گیران، رقابت‌های خوبی را در این 2 روز شاهد باشیم تا نفرات برتر به عنوان تیم منتخب کشورمان در رده سنی نوجوانان بتوانند در مسابقات پیش روی آسیایی و جهانی حضور پیدا کنند.

رییس هیأت کشتی استان اردبیل اضافه کرد: استاندار اردبیل و فدراسیون کشتی در برگزاری این مسابقات نهایت تلاش و همکاری را انجام دادند تا ما بتوانیم اولین دوره مسابقات بین‌المللی جام صفوی را در رشته کشتی برگزار کنیم تا دوبنده‌پوشان کشورمان با حضور در روی تشک بتوانند رقابت‌های خوبی را در سطح مناسب انجام دهند.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال