Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان دوومیدانی ایران در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی از 18 مرداد ماه در قونیه آغاز می شود. دوومیدانی یکی از رشته های حاضر در این رقابتهاست که با توجه به حضور عنوان داران آسیایی و جهانی مسابقات باکیفیت و سختی را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوومیدانی کاران ایران در آستانه این رقابتها درباره وضعیت خود و شرایط بازیهای همبستگی اسلامی صحبت کردند.

 

صابری: مدال آور بازیهای آسیایی حریفم در قونیه خواهد بود

مهدی صابری نماینده پرتاب وزنه کشورمان در رقابتهای کشورهای اسلامی اظهار داشت: از فروردین سال 1400 با کمک مربی برای حضور در رقابتهای کشورهای اسلامی و بازیهای آسیا برنامه ریزی و یه مدت در شهر مشهد تمرینات را پیگیری کردم. البته در لیگ سال گذشته شرکت نداشتم اما به سختی تمرین کردم، حتی برخی مواقع در یک روز سه نوبت تمرین داشتم.

وی افزود: خداراشکر امسال نتایج خوبی گرفتم در مسابقات آغاز فصل 19.22 متر پرتاب کردم و در رقابتهای بین‌المللی جام امام رضا (ع) به حدنصاب 19.77 متر دست یافتم که ششمین رکورد برتر ایران است. و در حال حاضر به صورت آنلاین با مربی ارتباط دارم و در اصفهان تمرین می کنم .

صابری در خصوص شرایط فعلی خود توضیح داد: در حال حاضر وضعیت بدنی خیلی خوبی دارم و با آمادگی 100 درصد به میدان کشورهای اسلامی می روم که ان شاالله بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی افزود: سطح مسابقه پرتاب وزنه در بازیهای کشورهای اسلامی بسیار بالا خواهد بود. چرا که برای مثال قهرمانان قاره آفریقا، نفر سوم بازیهای آسیایی، پرتابگران بحرین، عربستان، تونس و ترکیه شرکت خواهند کرد و قطعا کار راحتی نخواهم داشت. اما تمام تلاشم را برای به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان به کار می‌گیرم. .

وی در پایان گفت: در نهایت تشکر می کنم از دو حریف تمرینی خودم در شهر مشهد؛ که در این مدت کنارشان تمرینات خوبی داشتم، باعث پیشرفت من شدند و از انرژی خوب و مثبت آنها بهره مند شدم.

  دستاربندان: رقیبانم را بررسی کرده‌ام و رقابت سختی در قونیه خواهم داشت

تکتم دستاربندان نماینده دو نیمه استقامت بانوان در بازیهای کشورهای اسلامی در خصوص حضور در بازیهای کشورهای اسلامی اظهار داشت: این مسابقات از اهمیت بسیار بالایی برخودار است به همین دلیل بلافاصله با تمام شدن مرحله اول لیگ با تمام قوا تمرینات هدفدار خود را آغاز کردم و بصورت مستمر پیگری نمودم.

دارنده رکوردملی دو 800 متر بانوان کشورمان ادامه داد: برای حضور درمسابقات کشورهای اسلامی به اردوی متمرکز نرفتم و به صورت غیر متمرکز تمریناتم را در شهر مشهد  ادامه دادم. تمرینات خیلی خوب بوده و حتی بعضا چند جلسه در روز تمرین داشتم تا به شرایط ایده آل برسم.

وی افزود: رکوردهای رقیبانم را بررسی کرده‌ام. رقبای سرسختی دارم و این مسابقات با حضور این دوندگان قطعا سطح بالایی خواهد داشت. به هر ترتیب تمام تلاشم را خواهم کرد تا روی سکو بروم و باز هم رکورد ملی را جابجا کنم. 

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم و با ثبت یک رکورد عالی گوشه ای از زحمات مربی‌ام را جبران و همه را خوشحال کنم.

 

فتحی گنجی: کار نیمه تمامم را در قونیه تمام خواهم کرد

علی فتحی گنجی نماینده پرتاب نیزه کشورمان در بازیهای کشورهای اسلامی اظهار داشت: با وجود اینکه سرباز هستم سعی کردم تمرینات را رها نکنم. با کمک فرماندهی نیروی هوایی و حمایت باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم آباد تمریناتم را در شهر کاشان و زیر نظر مربی دنبال کردم و در مرحله اول مسابقات لیگ بهترین رکورد شخصی خودم را با حدنصابی فراتر از 75 متر به ثبت رساندم. 

دارنده رکورد ملی پرتاب نیزه جوانان کشور افزود: خداراشکر از تمرینات راضی هستم و با آمادگی 100 درصدی عازم بازیهای کشورهای اسلامی خواهم شد و تمام تلاشم را میکنم که مدال خوشرنگ طلا را به دست بیاورم. انشاالله در شهر قونیه رکورد ملی را که در لیگ 20 سانت با آن فاصله داشتم به دست خواهم آورد و کار نیمه‌تمامم را تمام خواهم کرد. قطعا از این پس هدفم رسیدن به حدنصاب 80 متر است. رکوردی که تا به امروز تمام زحماتم صرفا برای آن بوده است.

فتحی گنجی در پایان گفت: جا دارد تشکر کنم از همه دوستان و اطرافیانی که با پیام‌های خوب خود، باعث دلگرمی من می‌شوند.


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بازیهای کشورهای اسلامی بازیهای همبستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند

سرمربی ۴۲ ساله لورکوزن به خوبی می‌داند که هر چه رکورد شکست ناپذیری تیمش طولانی‌تر شود، حفظ این رکورد نیز به همان میزان سخت‌تر می‌گردد.

بایرلورکوزن مصمم است تا رکورد فوق العاده ۴۷ بازی بدون شکست خود در این فصل را ارتقا دهد، اما این کار آسانی نخواهد بود. این مطلب را ژابی آلونسو، سرمربی تیم، در روز جمعه اعلام کرد.

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، قهرمان تازه تاجگذاری کرده بوندسلیگا، پس از پیروزی 2-0 مقابل رم در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، به کسب سه گانه نزدیک‌تر شد و آن‌ها همچنین به فینال جام حذفی آلمان مقابل کایزرسلاوترن راه یافته‌اند. لورکوزن که پس از ۱۱ سال سلطه بایرن مونیخ بر بوندسلیگا، اولین جام خود را از سال ۱۹۹۳ به دست آورد، روز یکشنبه به مصاف اینتراخت فرانکفورت، تیم ششم جدول، خواهد رفت.

آلونسو در نشست خبری قبل از مسابقه، به خبرنگاران گفت:

ما می‌خواهیم بدون شکست باقی بمانیم و می‌دانیم که هر هفته کار سخت‌تر می‌شود. همه می‌خواهند ما را شکست دهند. در سال‌های اخیر بازی کردن در فرانکفورت کار آسانی نبوده است؛ آن‌ها همیشه حریفی سرسخت با یک سیستم بازی انعطاف‌پذیر هستند. ما زمان زیادی برای آماده سازی نداریم.

این سرمربی ۴۲ ساله اسپانیایی پس از دریافت چهارمین کارت زرد خود در این فصل در جریان تساوی خانگی 2-2 تیمش مقابل اشتوتگارت در هفته گذشته، بازی با فرانکفورت را از روی سکوها تماشا خواهد کرد.

شما می‌توانید بازی را از روی سکوها بهتر ببینید و من همچنین می‌توانم با نیمکت ارتباط برقرار کنم. من ارتباط مستقیم با تیم در طول بازی را از دست خواهم داد، اما بازیکنان ما به اندازه کافی باهوش هستند که به صورت انفرادی درون زمین تصمیم بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • ۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • تلاشم شکستن رکورد دنیا در فری استایل است
  • بورل: هیچ همبستگی میان اروپا درباره روسیه وجود ندارد
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت