Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد تداوم سامانه بارشی در استان توسط سازمان هواشناسی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حامد یزدی مهر عصر یکشنبه از صدور هشدار زرد تداوم سامانه بارشی در استان تهران توسط سازمان هواشناسی خبر داد و اظهارکرد: منطقه اثر این هشدار نیمه شمالی استان تهران و ارتفاعات آن پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به اینکه زمان شروع سامانه از فردا دوشنبه ۱۰ مرداد تا سه شنبه ۱۱ مرداد ماه پیش بینی شده است گفت: وقوع رگبار و رعد و برق، در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ و وزش باد شدید از مخاطراتی است که انتظار وقوع آن را خواهیم داشت. 

یزدی مهر در ادامه ضمن توصیه در خصوص عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها و بستر مسیل‌ها افزود: احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و جاری شدن آب در معابر وجود دارد لذا از همه شهروندان می‌خواهیم ضمن اجتناب از اتراق در کنار رودخانه‌ها و خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی نسبت به ترددهای درون و برون شهری احتیاط لازم را داشته باشند. 

وی در خصوص جابه‌جایی عشایر، پاکسازی دهانه پل‌ها و آبروها، احتمال برخورد صاعقه نیز هشدار داد و گفت: شهروندان با توجه به پیش بینی وزش باد در خصوص عدم توقف و پارک خودرو در اطراف درختان و ساختمان‌های نیمه کاره توجه جدی داشته باشند. 

بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت بحران استان تهران، یزدی مهر درباره استحکام سازه‌های نیمه کاره نیز هشدار داد و  افزود: مردم در خصوص احتمال سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی نیز توجه ویژه داشته باشند تا خدایی ناکرده شاهد حوادث ناگوار نباشیم. 

بیشتر بخوانید: 

مرگ ۶۹ تن و امدادرسانی به بیش از ۳۷ هزار نفر در سیل

ضرورت نصب هشداردهنده‌های سیل در رودخانه‌ها

هشدارهایی برای مواجهه با سیل و آبگرفتگی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه امدادرسانی به نواحی سیل زده استان تهران همچنان ادامه دارد گفت: مدیریت بحران استان تهران با توجه به پیش بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های قبلی با تمام قوا در صحنه امدادرسانی و بازگشت اوضاع به شرایط قبلی در تلاش است و این اطمینان را به همه مردم می‌دهیم که تا امدادرسانی کامل در کنار مردم سیل زده خواهیم ماند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان تهران سامانه بارشی سازمان مدیریت بحران سیل باران تهران مدیریت بحران استان استان تهران رودخانه ها پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است

مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار سطح نارنجی برای برخی از مناطق این استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی با تأکید بر هشدار سطح زرد در لرستان، گفت: تقویت فعالیت سامانۀ بارشی را از ظهر دوشنبه انتظار داریم.

او اضافه کرد: رگبار باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، خطر اصابت صاعقه و تندبادهای لحظه‌ای در لرستان به‌ویژه در مناطق شمالی و غربی این استان پیش‌بینی می‌شود.

بارش باران و باز هم آب‌گرفتگی خیابان‌های لرستان‌ + فیلم‌

مدیرکل هواشناسی لرستان هشدار داد: آب‌گرفتگی معابر، ایجاد رواناب، سیلابی‌شدن مسیل‌ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های فصلی و خشکه‌رودها پیش‌بینی می‌شود.

مرادپور یادآور شد: احتمال ریزش کوه، احتمال آسیب به سازه‌های سبک و موقتی به‌دلیل وزش باد و خسارت به باغات و مزارع کشاورزی در لرستان پیش‌بینی می‌شود.

او به پرهیز از سفرهای غیرضروری، اجتناب از اسکان در حاشیۀ رودخانه‌ها و مسیل‌ها، توقف فعالیت‌های کوهنوردی و اجتناب از کوچ عشایر در لرستان توصیه کرد.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • ۲ هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است
  • رگبار و رعدوبرق تهران را دربرمی‌گیرد / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی
  • هشدار مدیریت بحران برای تهرانی‌ها
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در استان کرمانشاه
  • تداوم بارندگی‌ها و صدور هشدار نارنجی تا دوشنبه | ورود سامانه بارشی جدید از غرب