Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم ظهر یکشنبه در دیدار با جمعی از مداحان و هیئت داران شهر کرمانشاه با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، اظهار کرد: هیئت‌ها در تقویت باورهای دینی و اسوه سازی برای نسل جوان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی افزود: هیئت محل اجتماع و تقویت همبستگی مردم است و باید در راستای تقویت هرچه بیشتر آن تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین و خواسته ایشان از هیأت مذهبی، تصریح کرد: امروزه توجه به محتوای سخنرانی‌ها و مداحی‌ها بسیار مهم است زیرا دشمنان مسائل اعتقادی را مورد هدف قرار داده‌اند و هیئت محلی برای پاسخگویی به حملات دشمنان و روشنگری باید قرار گیرد.

امیری مقدم بیان کرد: مسجد و هیئت اصلی ترین محل حضور تمام مردم بوده و به فرموده مقام معظم رهبری هیئت کانون جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی نسل جوان با مفاهیم عاشورا، ادامه داد: توجه به محتوا در اشعار و مداحی‌ها مهم است و باید آموزش را برای مداحان مورد توجه قرار دهیم و همچنین باید استعدادهای نوجوانان و جوانان استان کرمانشاه نیز کشف شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت برپایی مجالس عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند بنده رزق سالیانه خود و کشور را از محرم می‌گیرم و هرساله مجالس عزاداری برپا می‌کنند.

امیری مقدم با اشاره به اینکه کرمانشاه در مسیر عبور زائران اربعین قرار دارد، گفت: مرز خسروی و مسیر کربلا از استان کرمانشاه باز خواهد شد و کرمانشاه از دیرباز دروازه کربلا بوده است.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن همایش بین المللی پیرغلامان حسینی در استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: همایش بین‌المللی پیرغلامان نیز در روزهای ابتدایی ماه صفر در استان کرمانشاه برگزار می‌شود و مجالس عزا به صورت ویژه در این ایام در منزل شهدا و پاتوق داران برگزار می‌شود.

کد خبر 5552404

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری کرمانشاه استاندارکرمانشاه بهمن امیری مقدم هیات مذهبی سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم سیل کرمان بارش باران مدیریت بحران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه همدان سی امین سفر استانی دولت آمار کرونا استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان خبر داد. 

حمیدرضا کریمی در شورای حفاظت از اراضی و منابع طبیعی و حقوق بیت المال، با تاکید بر لزوم تشدید برخورد با حفر چاه های غیرمجاز در استان، اظهارکرد: باتوجه به کم شدن آب‌های سطحی و نیز مصرف بی رویه آبهای زیرزمینی، برخورد با چاه‌های غیرمجاز و نیز کشت های آب بر باید تشدید شود. 

وی افزود: در این راستا شرکت آب منطقه ای باید تلاش های خود را جهت انسداد چاه‌های غیرمجاز تشدید کرده و انسداد چاه‌های مناطق ممنوعه و کسانی که میزان مصرف غیرمجاز بالایی دارند را در اولویت قرار دهد. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: باتوجه به پیامدهای منفی حفرچاه های غیرمجاز در حوزه منابع آبی استان، نیروی انتظامی موظف به پشتیبانی قاطع  از اقدامات شرکت آب منطقه ای در این حوزه است. 

وی یادآورشد: از طرفی در حال حاضر تنها درصد کمی از چاه های مجاز نیز دارای کنتور هستند که اکثریت آنها نیز هوشمند نیستند، بنابراین باید تدابیری اندیشیده شود تا هوشمندسازی چاه های آب کشاورزی استان براساس اولویت و تفکیک شهرستان ها صورت گیرد. 

به گفته این مقام قضایی، اولویت با چاه هایی خواهد بود که احتمال برداشت های غیرمجاز از سوی آنها بیشتر است. 

کریمی در ادامه اشاره ای هم به اجرای طرح کاداستر(حدنگار) در استان داشت و ضمن ابراز رضایت از روند کلی اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در سطح استان در شش ماه دوم سال ۱۴۰۲ و سال جاری، عنوان کرد: در برخی از شهرستان های استان اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی با کندی پیش می رود، لذا اجرای این طرح در این شهرستانها باید به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گیرد. 

وی در ادامه بر لزوم پیشگیری از تغییرکاربری اراضی در سطح استان هم تاکید کرد و افزود: دستگاه های خدمات رسان موظف هستند از هرگونه ارائه خدمات و برقراری انشعاب برای افرادی که تغییر کاربری غیرمجاز داشته و مجوز ساخت و ساز  نگرفته اند، خودداری کنند و اگر در این زمینه اقدامی داشته باشند، پیگرد قانونی خواهد داشت. 

مدعی العموم استان اعلام کرد: دستگاه های مذکور باید گزارش عملکرد خود را به صورت منظم به دبیرخانه شورای حفاظت از اراضی و منابع طبیعی و حقوق بیت المال در دادسرای استان ارائه کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • تهاجم فرهنگی در کمین جوانان و خانواده هاست
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟