Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@13:13:02 GMT

اجرای طرح گفتمان فاطمی در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۶۱۳۹

اجرای طرح گفتمان فاطمی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عاطفه سادات مدبرنژاد در جلسه کارگروه زن و دفاع مقدس از اجرای طرح جهانی گفتمان فاطمی در استان خبر داد و گفت: سبک زندگی غربی مشکلات زیادی را در جامعه ایجاد کرده لذا جهت حفظ و تحکیم  هویت اسلامی ایرانی،

آگاهی بخشی و تقویت سبک زندگی اسلامی و دستاوردهای آن اجرای طرح گفتمان فاطمی الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد به گفتمان جهانی فاطمی اشاره و عنوان کرد:  سبک زندگی حضرت فاطمه(س) و الگو قرار دادن خصوصیات علمی و  رفتاری این بانوی بزرگوار به عنوان سبک زندگی اسلامی بهترین نسخه است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و سبک زندگی اسلامی اشاره و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب مطرح کردند که سبک زندگی غربی مشکلات زیادی را ایجاد کرده است و در این زمینه باید کاری صورت گیرد.

وی عنوان کرد: به همین منظور طرح گفتمان جهانی فاطمی در دستور کار قرار گرفت و اجرا خواهد شد.

در ادامه سرهنگ امیرعباس آسمند در خصوص اجرای طرح گفتمان فاطمی افزود: تاکنون طرح‌های متفاوتی برای ترویج سبک زندگی اسلامی اجرا شده است، اما این طرح تفاوتی با طرح‌های گذشته دارد و برای اجرای طرح گفتمان‌ فاطمی باید به دنبال تولید محتوا و شبکه‌سازی برای اجرای موفق طرح حتی در دورترین نقطه استان باشیم.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خلأ‌های فرهنگی و هویتی زیادی از سوی دشمنان ما ایجاد شده که امیدواریم با تأسی از راه و روش و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) و با افزایش بصیرت، دانش و انتقال سیره این دو الگوی ارزشمند بتوانیم جامعه را ترمیم کنیم و در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.


انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس امور بانوان و خانواده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سبک زندگی اسلامی اجرای طرح گفتمان گفتمان فاطمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟