Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@06:11:07 GMT

احتمال قطعی آب در بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره)

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۶۱۴۰

احتمال قطعی آب در بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، سید بهرام یوسف‌پور معاون بهره‌برداری شرکت آب جنوب شرق خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزش باد شدید در منطقه منصوری یک که در فاصله پنجاه کیلومتری بندرماهشهر قراردارد، باعث افتادن دکل‌های برق فشارقوی در این منطقه شده و به واسطه آن برق ایستگاه پمپاژ منصوری یک نیز قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون گروه‌های تعمیراتی و عملیاتی این شرکت با همکاری گروه‌های برق منطقه‌ای در حال برطرف کردن قطعی برق هستند، که با توجه به وضعیت جوی منطقه این عملیات زمان‌بر است.

یوسف‌پور اضافه کرد: ایستگاه پمپاژ منصوری یک، تقویت فشار آب ارسالی به مناطق جنوب شرق خوزستان را برعهده دارد و هم اکنون با توجه به قطعی برق از دیزل ژنراتور برای تامین برق مورد نیاز استفاده می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت آب جنوب شرق ادامه داد: هم اکنون با حداقل توان آبرسانی، در حال تامین آب مناطق مورد نظر هستیم، ولی در صورت طولانی شدن زمان وصل برق، امکان قطع آب در مناطق بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) وجود دارد، به همین دلیل ساکنان این منطقه ضمن صرفه جویی در مصرف آب نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بندر امام خمینی بندر ماهشهر شرکت آب جنوب شرق قطع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود

جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، ویژه سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، پیش از ظهر امروز(یکشنبه 16 اردیبهشت ماه) در جوار حرم مطهر حضرت امام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، سردار محمدرضا موحدی در این جلسه با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در ارتباط با بزرگداشت امام خمینی(س) یک سری کارهای سخت‌افزاری و فرهنگی انجام می‌دهند، گفت: هر دو گروه هم لازم هستند و هم کارهای آنها مهم و مقدس است، اما گروه‌های فرهنگی و تبلیغی تبیین کننده بقیه کارها هستند.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، با بیان اینکه امام برای سپاه ایجادکننده و برای ارتش نگه‌دارنده بوده است، افزود: هیچ روزی به لحاظ شکوه و تعداد شرکت‌کنندگان مثل 14 خرداد نیست؛ که همه مسئولین در این مراسم شرکت می‌کنند. چرایی آن را فرهنگی‌ها باید در سخرانی‌ها و نشریات مختلف تشریح کنند. دومین کار فرهنگی‌ها استفاده از این بستر برای ترویج افکار امام است.

وی با تأکید بر اینکه تجلیل از امام، تجلیل از همه اندیشه‌های ناب اسلام است، اظهار داشت: به لحاظ شبهات ما اصلا در شرایط 20 سال و حتی 10 سال گذشته نیستیم. متأسفانه دشمنان برای از بین بردن انقلاب و اهداف آن در فضای مجازی و به عبارتی جنگ نرم، حرکت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهند؛ به طوری که خود امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند.

سردار موحدی با اشاره به اینکه برای جوانان و خانواده‌های کشور سؤالات و شبهاتی وجود دارد، تأکید کرد: میزگرد و میزهای اندیشه و پاسخ به سؤالات بگذارید و افراد قوی را انتخاب کنید تا به سؤالات آنها پاسخ بدهند. یعنی از این بستر برای پاسخگویی به شبهات هم استفاده شود. خوشبختانه قریب به اتفاق فرماندهان نظامی کشور هم علاوه بر ویژگی‌های نظامی، آدم‌های فرهنگی هستند.

وی افزود: به لحاظ موقعیت‌های جغرافیایی هم توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود و مناطق مرزی و خصوصا جزایر بیشتر مورد توجه قرار گیرد. توصیه ما  این است از بسترهای موجود برای تبلیغ استفاده کنیم.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با اشاره به حوادث غزه، اظهار داشت: هفت ماه است که جنگ غزه جریان دارد و با استفاده از این فضای بین‌المللی موجود، باید اندیشه‌های استکارستیزی امام امسال برجسته شود. این حرکت به خیلی جاهای دنیا رسیده و خیلی کشورها مثل بولیوی ارتباط با اسرائیل را قطع می‌کنند اما متأسفانه سران یک سری کشورهای منطقه هنوز با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند.

وی در پایان گفت: لازم می‌دانم از زحمات تمامی نیروهای مسلح در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام تشکر کنم. مطمئن باشید که قدم خالصانه برای امام جواب دارد و این کارها حتما مورد توجه امام قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم