Web Analytics Made Easy - Statcounter

امبر هرد اعلام کرد که پول کافی برای پرداخت غرامت به جانی دپ را ندارد.

به گزارش روی خط گروه فرهنگ و هنر برنا؛ شرایط مالی امبر هرد پس از پیروزی جانی دپ در دادگاه اصلا خوب نیست. او پس از ناتوانی در پرداخت جریمه دادگاه به جانی دپ و با اعلام ورشکستگی همه را به تعجب واداشته است. پس از پایان دادگاه، هیئت منصفه رای داد که هرد باید ده میلیون دلار غرامت به جانی دپ بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همچنین دپ باید دو میلیون دلار به عنوان غرامت به امبر هرد پرداخت کند.

به محض صدور حکم توسط قاضی، تیم حقوقی بازیگر «آکوامن» به قاضی توضیح داد که امبر هرد پول کافی برای پرداخت غرامت ندارد. از آن زمان، هرد در یک پروسه قانونی برای یافتن گزینه هایی به غیر از پرداخت ده میلیون دلار بوده است. اکنون مشخص شده است که او به تصمیم هیئت منصفه اعتراض کرده است تا جریمه کمتر شود. امبر هرد اعلام ورشکستگی کرد و در بیست و یکم جولای شکایت خود را به ایالت ویرجینیا ارائه داد. او به دلیل نداشتن منابع لازم برای پرداخت جریمه به دنبال لغو حکم است.

یکی از نزدیکان جانی دپ به سی ان ان گفت: «حکم به خودی خود گویا است و آقای دپ معتقد است که اکنون زمانی است که هر دو طرف به زندگی خود ادامه دهند و دوباره روی پای خود بایستند. اما اگر خانم هرد مصمم به ادامه دعوای حقوقی با درخواست تجدید نظر باشد، دپ به طور همزمان درخواست تجدیدنظر خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که دادگاه استیناف پرونده کامل و همه مسائل حقوقی مربوطه را در نظر می گیرد.» منبع: سینمادیلی انتهای پیام/ 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جانی دپ سینما آکوامن امبر هرد امبر هرد جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند

حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات‌حکومتی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه متخلفان تعزیراتی در استان ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند، گفت: یکی از این پرونده‌ها مربوط به مشاور املاک متخلف بود که به پرداخت ۴ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال جریمه‌نقدی محکوم شد.

وی اضافه کرد: در این پرونده، به تخلف واحد مشاوراملاکی در ارائه خدمات انجام معامله به میزان ۴۵۷ میلیون ریال و تنظیم قرارداد غیررسمی در شعبه ششم بدوی تعزیرات‌حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

نجف‌زاده ادامه داد: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر پرداخت ۴۵۷ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۴ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال جریمه‌نقدی معادل ۱۰ برابر مبلغ گران‌فروشی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات‌حکومتی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: در پرونده دیگری، تخلف واحد موبایل‌فروشی برای تقلب در فروش گوشی آیفون ۱۱ به میزان ۲۱۶ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

نجف‌زاده بیان کرد: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر پرداخت ۲۱۶ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

وی در خصوص پروده پزشک متخلف نیز تصریح کرد: در این پرونده یک مراجعه کننده به علت اضافه دریافتی به میزان ۱۲۲ میلیون ریال از یک پزشک شکایت کرده بود.

وی افزود: با بررسی پرونده، تخلف انتسابی به پزشک محرز و این فرد علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی، یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال جریمه شد.

مدیرکل تعزیرات‌حکومتی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین یک نانوا و یک شیرینی‌فروش به ترتیب به علت کم‌فروشی و گران‌فروشی به پرداخت ۱۳۰ و ۲۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان