Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احسان جهانبخش عصر امروز ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه‌های آبرسانی بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان  در راستای رفع مشکلات آب شرب مناطق محروم در قالب طرح آب‌رسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در سطح استان حال اجرا است. 

وی با بیان اینکه پروژه آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بسیج سازندگی در سطح استان در حال انجام است، افزود: در شهرستان دوره چگنی مجتمع آبرسانی ژری ژبان با ۱۱ مخزن کلنگ زنی و اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسوول بسیج سازندگی لرستان بیان کرد: در جلسه امروز با فرماندار چگنی بنا شد فعالیت‌های زیر ساختی و رفع معارض انجام شود و از اوایل  هفته آینده توسط بسیج سازندگی عملیات اجرایی پروژه‌ها انجام  می‌شود. 

وی عنوان کرد: بنا است پروژه‌ها ۱۰۰ درصدی انجام شود و نیمه کاره نماند، بسیج سازندگی ظرف چندماه آینده با اولویتی که از طرف شهرستان اعلام شود، در حد توان پروژه‌ها را انجام می‌دهد. 

جهانبخش خاطر نشان کرد: برنامه تابستانه اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های ما است که  یکی از نقاط هدف ما در منطقه شاهیوند، شهرستان چگنی است، همچنین گروه‌های جهادی به مناطق سیل زده استان اعزام شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج سازندگی گروه های جهادی قرارگاه امام حسن بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

آقای موسوی اظهار داشت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا