Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@16:50:05 GMT

ظلم به ورزش و فرهنگ پهلوانی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۶۹۶۳

علاقه مندان ورزش های زورخانه ای می گویند سازمان ورزش شهرداری تهران همچنان درهای 8 الی 10 زورخانه را در تهران به روی مردم باز نکرده است

همچنان برخی زورخانه ها در تهران به شکلی عجیب باز نشده اند.

به گزارش طرفداری، زمانی که کرونا اوج گرفت و بسیاری از مکان های فرهنگی تعطیل شد، زورخانه های مختلف هم تعطیل شد ولی ماه هاست که سیر کرونا نزولی بوده (اگر یک هفته اخیر را فاکتور بگیریم که دوباره کرونا صعودی شده) و همه اماکن فرهنگی درهای خود را به روی مردم باز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اتفاق عجیب اینکه در همین فاصله زمانی درهای حداقل 8 الی 10 زورخانه که متولی آن ها سازمان ورزش شهرداری تهران است، بسته مانده است!

باور کردنی نیست وقتی دیگر حتی کرونا هم نبود درهای این زورخانه ها باز نشد. زورخانه ها نشان گر فرهنگ پهلوانی هستند و بسته ماندن در هرکدام از آن ها یعنی مسئولان یک مکتب پهلوانی را از بین برده اند.

امیدواریم سازمان ورزش شهرداری تهران پاسخگو باشد و هرچه زودتر درهای این زورخانه ها باز شود.

اگر سازمان ورزش شهرداری حوصله اداره این اماکن را ندارد، می تواند مسئولیتش را به فدراسیون ورزش های زورخانه ای بسپارد اما بسته نگه داشتن زورخانه ها ظلم به ورزش پهلوانی و فرهنگ پهلوانی است. آن هم در شرایطی که اماکن ورزشی دیگر باز شده اند و مردم حتی به استخر هم می روند.

اخبار داغ 

گل دوم و زیبای مهدی طارمی به توندلا در سوپر کاپ پرتغال (پورتو 3-0 توندلا) گوستاوو واگنین به تراکتور پیوست / رسمی تیمو ورنر به رئال مادرید پیشنهاد شد توئیت تند جیمی کرگر خطاب به منتقدین هالند و نونیز: دلقک هایی که تا به حال به توپ لگد نزده‌اند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سازمان ورزش شهرداری زورخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در این دیدار با تبریک هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زوخانه‌ای به توسعه هرچه بیشتر این ورزش تاکید کرد و گفت: ورزش زوخانه‌ای در کنار پرورش جسمانی، ورزشی برای پرورش روح و بالا رفتن روحیه پهلوانی و جوانمردی است.

وی افزود: باید منش پهلوانی و جوانمردی در دیگر رشته‌ها نیز تقویت شود و ورزشکاران و جوانان دارای روحیه پهلوانی باشند.

امام جمعه یزد بیان داشت: مایه مباهات است که ورزش زورخانه‌ای سرشار از ارزش‌های دینی و فرهنگ غنی و آمیخته به عشق اهل بیت (ع) است، چیزی که در ورزش‌های وارداتی وجود ندارد.

ناصری ادامه داد: دشمنان امروزه در جنگ نرم روح و افکار جوانان ما را نشانه رفته اند و به دنبال دور کردن جوانان از ارزش‌ها هستند که تقویت این رشته و توسعه آن در جامعه آشنایی جوانان با ارزش‌ها و تقویت روحیه ایثار و جوانمردی در آنها می‌شود. 

در این نشست شال کسوت و مروج فرهنگ پهلوانی و ورزش زوخانه‌ای به آیت الله ناصری اعطا شد و از کهن کسوتان، پیشکسوتان، مرشدان پیشکسوت و خیرین ورزش زورخانه‌ای استان تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای