Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:05:52 GMT

پرسپولیس تیم مهدوی‌کیا را چهارتایی کرد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۷۲۸۳

پرسپولیس تیم مهدوی‌کیا را چهارتایی کرد

به گزارش ایرنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس امروز (یکشنبه) در دیدار دوستانه مقابل تیم امید ایران قرار گرفت و به برتری پر گل چهار بر دو رسید.

گل‌های پرسپولیس را در این بازی دوستانه سعید صادقی (۲)، مهدی عبدی و شرزود تمیروف به ثمر رساندند.

سرمربی پرسپولیس با تشخیص و صلاحدید کادر پزشکی و پزشکان متخصص، در جریان بازی دوستانه امروز (یک‌شنبه)، در ورزشگاه حضور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به کسالتی که در پایان تمرین روز گذشته برای وی حادث شد، معاینات تکمیلی و تشخیصی چون اکوی قلب و سی‌تی‌اسکن را پشت سر می‌گذارد.

در همین ارتباط با صلاحدید کادر پزشکی و پزشکان متخصص، یحیی گل‌محمدی امروز را باید در منزل استراحت کند و با توجه به توصیه‌های پزشکی در بازی دوستانه و تدارکاتی سرخپوشان با تیم ملی امید ایران نیز حضور نخواهد داشت.

سینا اسد بیگی که به تازگی به پرسپولیس ملحق شده اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد.

تیم امید در این دیدار حدود ۷ بازیکن اصلی خود را به دلیل همراهی تیم شان در اردوی ترکیه در اختیار نداشت.

پرسپولیس با این ترکیب اولیه به مصاف سرخپوشان رفت:  علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی و مهدی عبدی

پیام پارسا، یونس اکبرپور، سامان فلاح، امین حزباوی، سامان تورانیان، محمد قربانی امیر محمد محکم کار، محمد حسین اسلامی، عرفان شهریاری، بلال ارازی، محمد حسین علیپور ترکیب ثابت تیم ملی امید را تشکیل دادند.

برچسب‌ها سروش رفیعی باشگاه پرسپولیس سعید صادقی مهدی عبدی یحیی گل محمدی مرتضی پورعلی گنجی مهدی ترابی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سروش رفیعی باشگاه پرسپولیس سعید صادقی سروش رفیعی باشگاه پرسپولیس سعید صادقی مهدی عبدی یحیی گل محمدی مرتضی پورعلی گنجی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!