Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های هیات کشتی اراک و هیات کشتی بیرجند و پلی دنت پرند تهران در مرحله گروهی رقبای دور برگشت گروه b فرنگی کاران گل‌گهر به میزبانی شهر سیرجان بودند.

در مسابقه نخست کشتی فرنگی لیگ دسته یک هیات کشتی بیرجند ۲ و پلی دنت برند تهران ۷ امتیاز کسب کردند، نتیجه مسابقه دوم نیز با پیروزی هفت بر سه گلگهر سیرجان مقابل هیات کشتی اراک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏نتیجه مسابقه سوم مسابقات کشتی فرنگی لیگ یک کشور  دور برگشت گروه b با تساوی پنج بر پنج پلی دنت پرند تهران با هیات کشتی اراک به پایان رسید که تیم اراک با توجه به امتیاز فنی بیشتر برنده اعلام شد.

تیم گلگهر سیرجان با نتیجه هشت بر ۲ هیات کشتی بیرجند را در مسابقه چهارم کشتی فرنگی لیگ یک شکست داد و در بازی پنجم هیات کشتی اراک با نتیجه هشت بر ۲ بر هیات کشتی بیرجند غلبه کرد. 

مسابقه ششم این مرحله نیز با پیروزی هشت بر ۲ گل‌گهر سیرجان مقابل پلی دنت پرند تهران به پایان رسید تا سیرجانی ها دست پر و بدون باخت به مرحله یک هشتم نهایی دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک کشور گام بگذارند.

باشگاه گل‌گهر سیرجان میزبان دور برگشت لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور بود که این مسابقات در تاریخ یکشنبه نهم مردادماه و با حضور چهار تیم از استان‌های کرمان، اراک، خراسان و تهران برگزار شد.

حذف فولاد بافت

تیم فولاد بافت نماینده دیگر استان کرمان در این رقابت ها نیز با شکست مقابل تیم جویبار، خراسان جنوبی و زنجان از صعود به دور حذفی این مسابقات بازماند.

شهرستان‌ سیرجان در فاصله ۱۷۰ کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها اراک کشتی فرنگی کرمان شهر تهران سیرجان لیگ کشتی آزاد و فرنگی بافت خراسان جنوبی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک کشتی فرنگی کرمان اراک کشتی فرنگی کرمان شهر تهران سیرجان لیگ کشتی آزاد و فرنگی بافت خراسان جنوبی زنجان هیات کشتی بیرجند هیات کشتی اراک لیگ دسته یک کشتی فرنگی دور برگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

به نقل از ایرنا اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901134

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد