Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@15:04:06 GMT

محمدی: این مهاجم دقیقه نود گفت نمی‌آیم ایران!

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۷۴۴۱

محمدی: این مهاجم دقیقه نود گفت نمی‌آیم ایران!

به گزارش ورزش سه، محمد محمدی معاون ورزشی پرسپولیس در اولین گفتگو پس از ابتلا به کرونا در مورد وضعیت تیم اظهار داشت: شرایط بسیار خوب و بر وفق مراد است و اگر خدا بخواهد نفر آخر که مدنظر کادرفنی است و فوروارد است را هم جذب کنیم تا با یک تیم کامل وارد مسابقات شویم.

وی افزود: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم اما یک عده کارشکنی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجازه بدهید سرفرصت آقای درویش دقیق همه مطالب را عنوان خواهد کرد. ما همه خواسته‌های بازیکن را برآورده می‌کنیم و همه چیز به خوبی جلو می‌رود اما دقیقه ۹۰ ایمیل می‌زند می‌گوید ایران نیا!

معاون سرخپوشان درباره روند خرید مهاجم اظهار داشت: هفته پیش واقعا تمام شده بود و هیچ مشکلی نداشتیم و سر مبلغ و سایر مسائل مشکلی نبود و اینکه چرا دقیقه نود گفتند ایران نیا را نمی‌دانم.

محمدی در مورد شایعه قهر درویش و گل‌محمدی توضیح داد: ما خیلی به شایعات توجه نمی‌کنیم و با قدرت کارمان را در باشگاه جلو می‌بریم. کسانی که انتقاد می‌کنند یک مقدار منصفانه ببینند عملکرد تیم در نقل و انتقالات در دو سه سال گذشته چگونه بوده و امسال چجوری است. ما چیزی که به حق باشد را احترام خواهیم گذاشت و تمام تلاشمان را می‌کنیم که خواسته هواداران را مرتفع کنیم اما یک مقدار دوستان منتقد منصف باشند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا هواداران پرسپولیس نباید انتقاد کنند، گفت: دقیقا به ریز مطالبی که هست را عنوان می‌کنیم، اینکه آقای کاسیانو چه اتفاقی رخ داد. هوادار حق دارد و ما هم تلاشمان را می‌کنیم اما یک جاهایی از دست ما خارج است. اینکه بازیکن نمی‌خواهد ایران بیاید، من چه کار باید بکنم؟

او در مورد انتقال اسدبیگی توضیح داد: حقوقی ما در حال پیگیری است و من چون این هفته مریض بودم، امروز نامه را دیدم و بخش حقوقی پیگیری می‌کند. ما بدون استعلام کاری نمی‌کنیم و قطعا حقوقی ما استعلام گرفته.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد.

طرفداری | تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • گل باقر محمدی، دروازه‌بان ایران به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-4 ایران)
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • ضربات پنالتی، بدن دروازه‌بان تیم‌ملی را سرخ کرد
  • این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • به مناسبت ۸ اردیبهشت روز میمند خواستگاه گل محمدی - فارس
  • باقر محمدی بلیت فینال آسیا را مهر کرد
  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده