Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بخش کودک و نوجوان همشهری‌آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره‌ی رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان، از روز پنجشنبه، ششم مرداد به میزبانی بلغارستان در سالن ورزشی «آرمتس» شهر صوفیه در دو گروه دختران و پسران برگزار شد. در این دوره از مسابقات، ۶۶۹ تکواندوکار از ۹۰ کشور جهان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیم دختران، باران جمال‌لیوانی، ساینا علیپور، پرنیان نوری و حنا زرین‌کمر طلایی شدند و  پرنیان ساکی با مدال نقره و  فاطمه باقرزاده با مدال برنز، برای ایران عزیزمان، افتخار آفریدند.

هم‌چنین در تیم پسران، محمدمهدی سعادتی و رادین زینالی روی سکوی اول جهان ایستادند و محمدعرفان زارع نقره‌ای شد.

فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی و  نیلوفر صفریان و اختر کیانی به عنوان مربی، هدایت تیم دختران را برعهده د اشتند و در بخش پسران، محمدرضا زوار سرمربی بود و بهزاد خداداد و مسعود کاظم پور مربیان تیم بودند.

کد خبر 694754 برچسب‌ها بدنسازی و رزمی نوجوان ورزش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بدنسازی و رزمی نوجوان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • آمار داوطلبان پسر کنکور اعلام شد/ چرا دهه هشتادی حال دانشگاه رفتن ندارند؟
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی
  • قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه