Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمد محمدی در حاشیه بازی دوستانه تیم پرسپولیس و تیم امید در مورد شرایط تیم پرسپولیس اظهار کرد: به لطف خدا شرایط تیم ما بسیار خوب است و همه چیز بر وفق مراد است و اگر خدا بخواهد آخرین نفر مورد نظر کادر فنی که یک بازیکن مهاجم است را هم جذب می کنیم و با تیمی کامل وارد مسابقات شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که مستحضرید ما برای جذب این مهاجم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم اما یک مقدار اذیت و کارشکنی می‌کنند.

وی در مورد اینکه چه کسانی کارشکنی می‌کنند، گفت: اجازه دهید آقای درویش مدیرعامل باشگاه خودش سر فرصت با جزئیات تمام مسائل را عنوان می‌کند. اما ما تمام خواسته‌های بازیکنان را برآورده می‌کنیم هر خواسته‌ای که دارد و هر مبلغی که می‌خواهد موافقت می‌کنیم و همه چیز خوب پیش می‌رود اما در دقیقه ۹۰ به باشگاه ایمیل می‌زند به من گفته‌اند که به ایران نرو.

معاون پرسپولیس ادامه داد: همین بازیکن برزیلی هیچ مشکلی نداشت و من در این مورد مصاحبه کرده‌ام. هیچ مسئله‌ای در مورد مبلغ نبود اما متأسفانه در دقیقه ۹۰ منصرف شد. حالا نمی‌دانم چرا به او گفته بودند به ایران نرو.  

وی در مورد شایعه کدورت بین گل‌محمدی و درویش اظهار کرد: من نمی‌دانم راجع‌به چه مسئله‌ای باید صحبت کنم. خیلی به شایعات توجه نمی‌کنیم و با قدرت کارمان را انجام می‌دهیم. فقط خواهش می‌کنم کسانی که انتقاد می‌کنند کمی منصف باشند و ببینند عملکرد در دو سه فصل گذشته چگونه بوده و امسال چگونه است. ما به انتقادی که به حق باشد احترام می‌گذاریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا خواسته هواداران را مرتفع کنیم اما منتقدین کمی منصف باشند.  

محمدی در مورد اینکه مهم‌ترین مشکل تیم پرسپولیس اکنون نداشتن مهاجم چرا نباید در این مورد انتقادی بشود، عنوان کرد: ان‌شاءالله تمام مسائل را با جزئیات و دقیق بیان می‌کنیم که اینکه که چه شد کاسیانو نیامد هوادار هم حق دارد انتقاد کند. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم اما در جاهایی این مسائل از دست ما خارج است وقتی بازیکن نمی‌خواهد به ایران بیاید من چه باید بکنم؟ باشگاه چه باید بکند؟

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد شکایت باشگاه ذوب‌آهن مبنی بر انتقال اسدبیگی گفت: بخش حقوقی ما این مسئله را پیگیری می‌کند من یک هفته مریض بودم امروز هم نامه آن را دیدم. دوستان‌مان در بخش حقوقی باشگاه این مسئله را پیگیری می‌کنند. قطعاً حقوقی باشگاه ما بدون استعلام کاری انجام نمی‌دهد. اگر مشکلی بوده واحد حقوقی ما پیگیری می‌کند و من در این مورد نمی‌توانم اظهارنظر کنیم.

وی در پاسخ به اینکه تیم امید خیلی شرایطش مناسب نیست و شما هم با مهدوی‌کیا صحبت کردید و حتی مربی خارجی تیم شکایت کرده است و اینکه تیم هم به بازی‌های کشورهای مسلمان اعزام می‌شود اما باشگاه‌ها به تیم امید بازیکن نداده‌اند، عنوان کرد: فقط می‌توانم بگویم متأسفم. شرایط تیم امید شرایط خوبی نبود اکنون این شرایط خیلی بدتر شده است. من فقط به عنوان دوست مهدوی‌کیا بگویم باید قدر اسطوره‌های‌مان را بدانیم و کاری نکنیم که به قول معروف خسته شوند و کار را رها کنند و بروند.  

محمدی در مورد اینکه با این شرایط شاید بهتر باشد ایران هم مثل عراق از بازی‌های کشورهای اسلامی انصراف بدهد، اظهار کرد: متأسفانه وضع همین است اما بحث انصراف نبود. من با آقا مهدی در این مورد صحبتی نکرده‌ام.  

وی در پایان تأکید کرد: حتماً یک مهاجم به پرسپولیس اضافه می‌شود.

کد خبر 694765 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان خارجی باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان خارجی باشگاه پرسپولیس تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید

دو تیم پرسپولیس و سپاهان در حالی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که نکته جالب توجه در خصوص تقابل این دو تیم حضور عیسی آل‌کثیر در ترکیب قرمزها است.

به گزارش مشرق، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر روز چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

نکته جالب توجه در خصوص تقابل این دو تیم حضور عیسی آل‌کثیر در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس است. این مهاجم در ابتدای فصل جاری بعد از سه سال حضور در پرسپولیس به دلیل اختلافاتی که با مدیریت باشگاه بر سر تمدید قرارداد داشت، از این تیم جدا شد. این مهاجم ۳۳ ساله بعد از آنکه با پرسپولیس بر سر مبلغ قرارداد نتوانست توافق کند با سپاهان وارد مذاکره شد و در نهایت بعد از کش و قوس‌های فراوان راهی اصفهان شد تا لباس طلایی‌پوشان دیار زاینده رود را بر تن کند اما این موضوع تازه شروع دردسرهای این مهاجم بود.

با توجه به قانون سقف بودجه که توسط فدراسیون فوتبال در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر وضع شد، سپاهانی‌ها برای ثبت قرارداد بسیاری از بازیکنان خود از جمله آل‌کثیر با مشکل جدی روبه‌رو بودند و این باشگاه برای استفاده از بازیکنان خود نیاز داشت تا قرارداد بازیکنان خود را اصلاح کند.

آل کثیر در شرایطی در نوزدهم تیر ماه سال ۱۴۰۲ به سپاهان پیوست که مجوز بازی او ۴ ماه بعد یعنی در مهر ماه صادر شد آن هم درحالی که هفت هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته بود. با ثبت قرارداد این مهاجم ۳۳ ساله، آل‌کثیر حالا فرصت این را پیدا کرده بود تا خود را در لباس تیم جدید به اثبات برساند اما شرایط آن‌گونه که این بازیکن خواست پیش نرفت.

بعد از مشکلات پیش آمده برای باشگاه سپاهان در خصوص قانون سقف قراردادها، این تیم اجازه استفاده از چند بازیکن خود از جمله پیام نیازمند، رضا اسدی، رضا شکاری، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان را نداشت. باشگاه سپاهان برای اینکه بتواند جواز استفاده از این بازیکنان را بگیرد قرارداد چند بازیکن خود را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد که آل‌کثیر یکی از این بازیکنان بود. این مهاجم سرانجام بعد از انجام ۹ بازی با لباس سپاهان اصفهان و بعد از ۶ ماه حضور در این تیم از طلایی‌پوشان جدا شد و بار دیگر به پرسپولیس پیوست.

آل‌کثیر بعد از بازگشت به پرسپولیس حالا در بهترین فرم خود قرار دارد. او در ۱۰ بازی اخیر خود توانسته ۷ بار برای قرمزها گلزنی کند. وی بعد از ۱۰ بازی حالا بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل از رقابت‌هاست و در آستانه بازی حساس این تیم با سپاهان به طورحتم امید اول گلزنی قرمزهاست. از طرفی با توجه به حواشی رخ داده در زمان حضور این بازیکن در سپاهان و نحوه جدای وی، آل‌کثیر که این روزها در بهترین فرم خود قرار دارد، فرصت این را دارد تا از سپاهان انتقام بگیرد و ارزش‌های خود را به رخ بکشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • با دیپلماسی فعال منطقه‌ای ایران خط لوله صلح با وجود کارشکنی آمریکا در حال ساخته شدن است
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها