Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری همایش«احلی من العسل» با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان در امام‌زاده عبدالله ملایر خبر داد و گفت: این همایش در روز ۱۳ مرداد ماه همزمان با ششم محرم با حضور نوجوانان برگزار می‌شود.

امیر مهدوی در گفت‌وگو با ایسنا از برگزاری مراسم سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه و شاخص شهرستان در دهه اول ماه محرم خبر داد و اظهار کرد: این مراسم در تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، امامزاده عبدالله ملایر، امامزاده ابراهیم طجر سامن، امامزاده عبدالله روستای مهرآباد، امامزاده علی اکبر روستای کرکان، امامزاده علی حسین روستای داویجان، امامزاده دوخواهران پری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در حال برگزاری است.

مهدوی با بیان اینکه تعویض پرچم و بیرق با حضور هیئت‌های مذهبی و مراسم سیاه پوشان و فضا سازی بقاع متبرکه نیز در صحن امام‌زادگان ملایر برگزار شده است، گفت: همچنین همایش شیرخوارگان حسینی به صورت ویژه در تکیه حضرت ابوالفضل (ع) و خیابان های اطراف آن در هفتم محرم برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همزمان با ایام محرم، سوگواره بصیرت عاشورایی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص شهرستان ملایر با هدف تعمیق باورهای دینی و استفاده از فضای فرهنگی امام زادگان ،اجرای صحیح نیات واقفین با موضوع عزاداری امام حسین(ع) و تطبیق آن با نیازهای روز جامعه برگزار می‌شود.

مهدوی به هماهنگی با مداحان، قاریان، رسانه ها و... در راستای تبلیغات محیطی و اجرای برنامه ها در سطح بقاع اشاره و مطرح کرد: همچنین خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه شهرستان شامل غرفه‌هایی برای پاسخگوئی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده و کودک، عفاف و حجاب و تبلیغ چند رسانه‌ای در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برپا می شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری همایش«احلی من العسل» با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان در امام‌زاده عبدالله ملایر خبر داد و افزود: این همایش در روز ۱۳ مرداد ماه همزمان با ششم محرم با حضور نوجوانان برگزار می شود.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه شهرستانی حضرت سید الشهدا بیان کرد: هماهنگی های لازم برای برگزاری بهتر برنامه ها در سطح بقاع متبرکه با اورژانس، سازمان آتش نشانی و سایر دستگاه های خدماتی انجام شده است.

مهدوی از اعزام ۱۵ مبلغ از استان قم برای  پوشش برنامه‌های ایام محرم در شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ مبلغ بومی نیز در امامزادگان و بقاع متبرکه و ... حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: تجمع بزرگ رهروان زینبی (س) با حضور پرشور و باشکوه بانوان عزادار، هیئت‌های مذهبی، بسیج، حوزه‌های علمیه خواهران، دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم در روز ۱۹ مرداد ماه همزمان با ۱۲ محرم در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) و امام زاده ابراهیم طجر سامن برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر برپائی ایستگاه "همه واقف باشیم" دربقاع متبرکه، نمایشگاه فرهنگی در بقاع متبرکه، برپایی ایستگاه صلواتی، نماز ظهر عاشورا، شام غریبان بقعه و برگزاری مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای سیدالشهدا در بقاع متبرکه و.. را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دهه محرم امامزادگان و بقاع متبرکه اداره اوقاف و امور خیریه همایش شیرخوارگان حسینی سوگواره احلی من العسل بقاع متبرکه برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بهاباد شناسی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش بهاباد شناسی با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و فرمانداری شهرستان بهاباد و موزه تاریخ شهرستان بهاباد به مناسبت هفته اسناد ملی و میراث مکتوب و بزرگداشت شیخ کلینی (ره) و هفته میراث فرهنگی و روز موزه ها با حضور جمعی از نویسندگان، مورخین و مفاخر علمی و فرهنگی استان یزد برگزار می شود.

بازدید از ده عروس، بازدید از موزه تاریخ، برگزاری همایش بهاباد شناسی، رونمایی از کتاب جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهاباد و امضای تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و موزه تاریخ بهاباد و بازدید از سنگ نگاره های تاریخی و محوطه باستانی بهاباد از بخش های این همایش استانی است.

کد خبر 6093354

دیگر خبرها

  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه