Web Analytics Made Easy - Statcounter

  جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با حضور در قطعات آزادراه شیراز و حضور در محل تعدادی از کارگاههای این آزاد راه در جریان آخرین پیشرفت فیزیکی این طرح بزرگ عمرانی فارس قرار گرفت. 

جعفر قادری نماینده شیراز در این بازدید اظهار کرد: براساس مشاهدات میدانی،در همه قطعات صد درصد آسفالت لایه اول و بیش از ۴۰ درصد آسفالت لایه دوم این طرح انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس اعلام مجری قطعات  یک تا ۶ آن پیشرفت ۹۴ درصدی و قطعه ۷ آن پیشرفت ۵۰ درصدی دارد و قرار است ظرف چند ماه آینده قطعات یک  تا ۶ آن مورد بهره برداری و استفاده قرار گیرد.

نایب رییس کمیسیون جهش تولید افزود: اگرچه این طرح هنوز ۲ هزار میلیارد تومان نیاز مالی دارد ولی با سرعتی که در آسفالت لایه دوم و نصب تجهیزات  و آنتن دهی شبکه مخابراتی وجود دارد، امیدواریم که با تأمین باقیمانده قیر و تأمین بودجه برای تابلوهای راهنمایی و روشنایی این طرح در چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

در این بازدید نماینده شرکت مجری آزادراه هم گزارشی از لایه دوم آسفالت قطعات ۲ تا ۶ و نیز نصب تجهیزات و آنتن دهی شبکه مخابراتی برای شش قطعه اول ارائه کرد. 

آزادراه شیراز- اصفهان به عنوان طولانی ترین پروژه آزادراهی در دست احداث در کشور، از مطالبات دیرین مردم استان فارس است. عملیات اجرایی این آزادراه در سال ۸۹ آغاز شد و به گفته مسئولان،آزادراه شیراز-اصفهان بخش مهمی از شاهراه آزادراهی شمال به جنوب کشور است که تکمیل آن ارزش اقتصادی بالایی برای کشور خواهد داشت و با تکمیل آن گام مهمی در جهت تردد و ترانزیت از استان‌های جنوبی و بنادر به مرکز و شمال کشور برداشته خواهد شد.

با بهره برداری از این پروژه ۲۲۵ کیلومتری که از مطالبات دیرین مردم فارس است، فاصله بین شیراز تا اصفهان حدود ۱۳۰ کیلومتر کمتر می شود و زمان سفر نیز به مدت ۲ ساعت کاهش می یابد.
یکی از مصوبات هفتمین سفر استانی آیت الله دکتر رییسی رئیس ‌جمهور به استان فارس که در روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ انجام شد، تکمیل آزادراه شیراز- اصفهان با مشارکت وزارت دفاع  بود.

برچسب‌ها آزادراه شیراز-اصفهان نماینده مجلس شورای اسلامی شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزادراه شیراز اصفهان نماینده مجلس شورای اسلامی شیراز آزادراه شیراز اصفهان نماینده مجلس شورای اسلامی شیراز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور در این مراسم گفت: از آنجا که شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت علیهم السلام نقش بسزایی در جذب زایرین از کشور‌های همسایه و سراسر ایران دارد و با توجه به ظرفیت‌های گردشگری استان فارس، توسعه صنعت هوایی در شهر شیراز و استان فارس از اولویت‌های سازمان هواپیمایی کشور است.
کاپیتان محمد محمدی بخش افزود: گواهینامه بین المللی فرودگاهی از شاخص‌های سازمان جهانی هواپیمایی کشوری (ایکائو) در زمینه توسعه خدمات و ارتقای ایمنی هوانوردی به شمار می‌رود و فرودگاه‌های بین‌المللی کشور ملزم به دریافت آن هستند.
به گفته او: فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با تدوین و اجرای قوانین و مقررات و نیز آماده سازی سخت افزاری و زیرساختی برمبنای استاندارد‌های چندگانه جهانی موفق به دریافت گواهینامه فرودگاهی شد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور افزود: اقدامات فرودگاه شهید دستغیب شیراز در حوزه‌های مختلف محیط زیست، فضای سبز فرودگاه، توسعه پایدار، انرژی‌های تجدیدپذیر و روان‌سازی تسهیلات عبور و مرور و ایمنی قابل تقدیر است.
محمدی بخش افزود: فرودگاه شهید دستغیب شیراز چهارمین فرودگاه کشور است که موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی بر مبنای استاندارد‌های جهانی شد.
مدیرکل فرودگاه‌های فارس نیز با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز از نیمه دوم دهه ۳۰ فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: امروز این فرودگاه از پیشتازان صنعت هوایی کشور است.
فخرالدین کشاورز افزود: فرودگاه شهید دستغیب شیراز به عنوان فرودگاهی که دارای نظامنامه جامع فرودگاهی منطبق با پارت ADR و مقررات اجرایی آن است گواهینامه فرودگاهی دریافت کرده است.
وی تدوین نظامنامه، دستورالعمل‌های عملیاتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، ممیز‌های متعدد و رفع یافته‌های غیراستاندارد را از جمله اقدامات صورت گرفته در فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برای دریافت گواهینامه فرودگاهی برشمرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان