Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:43:02 GMT

۱۴۰ فقره استفاده غیرمجاز گاز در سلماس کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۹۳۳۱

۱۴۰ فقره استفاده غیرمجاز گاز در سلماس کشف شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان غربی، حسین جانزاده روز دوشنبه اظهار کرد: عمده کشفیات استفاده غیرمجاز از نوع دستکاری شماره‌انداز کنتور بود که طبق قانون، جریان گاز این مشترکان قطع و کنتور آنها جهت بررسی به اداره منتقل شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی مجدد توسط کارشناس بهره‌برداری و تشخیص دستکاری کنتور، اخذ تعهدات لازم مبنی بر تکرار نشدن این اقدام غیرقانونی در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: پس از محاسبه جرائم دستکاری و اخذ هزینه‌های مربوطه، نسبت به وصل کنتور جدید در ملک مشترک اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره گاز سلماس با اشاره به اینکه در مجموع سال گذشته ۱۲۶ استفاده غیرمجاز از گازشهری در این شهرستان کشف شد، اضافه کرد: متأسفانه استفاده غیرمجاز در فصل سرد سال در این ناحیه زیاد است که عمده دلیل آن افزایش دستکاری کنتور مشترک به علت افزایش گازبهای مشترکین خانگی است.

جانزاده در ادامه با بیان اینکه طی سه ماهه نخست امسال ۲۴۷ اشتراک‌ جدید پذیرش شد، گفت: از این تعداد تخلف کشف شده ۱۴۱ مورد شهری و ۱۰۷ مورد نیز روستایی بوده است.

وی همچنین با اشاره به واگذاری ۴۴ فقره انشعاب در طول این مدت، ادامه داد: از این تعداد نیز ۲۹ فقره شهری و ۱۵ فقره نیز روستایی بوده است.

به گزارش ایرنا، ۹۹ درصد خانوار شهری و ۶۳ درصد خانوار روستایی شهرستان سلماس به شبکه گاز سراسری متصل هستند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی گاز رسانی ارومیه گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی گاز رسانی ارومیه آذربایجان غربی گاز رسانی ارومیه گاز استفاده غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت

بر اساس اعلام بانک مرکزی،‌ چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، براساس آمار چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه سال ۱۴۰۲، بیش از ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار فقره چک به ارزشی حدود ۶,۹۲۵ هزار میلیارد ریال مبادله شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد، ۹.۲ درصد و از نظر مبلغ، ۱۵.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی در اسفندماه سال ۱۴۰۲، بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار فقره چک به ارزشی بیش از ۶,۱۱۱ هزار میلیارد ریال وصول شده است.

در ماه مورد گزارش، استان تهران با سهم بیش از ۴۹ درصدی، بیشترین ارزش چک‌های مبادله‌شده را داشت که این میزان به لحاظ تعدادی نیز بیش از ۳۲ درصد چک‌ها را شامل می‌شد؛ استان‌های اصفهان و خراسان رضوی نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

همچنین بیشترین نسبت تعداد چک‌های وصولی به مبادله‌ای در استان‌های گیلان، خوزستان و کرمانشاه بوده است؛ از لحاظ ارزشی نیز بیشترین نسبت چک‌های وصولی در استان‌های البرز، خوزستان و گیلان بوده است.

براساس این گزارش طی اسفندماه ۱۴۰۲، ۹۱.۳ درصد از کل چک‌های مبادله‌شده در سامانه چکاوک وصول شده است؛ این نسبت از نظر مبلغی نیز معادل ۸۸.۳ درصد است.

منبع: فارس

کد خبر 749879

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • واگذاری ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و هزار فقره سند مالکیت روستایی در بندر خمیر
  • تصادف شدید جاده سلماس در آذربایجان غربی (فیلم)
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت