Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ایام گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی، آزمایشگاه سطح ۳ ایمنی و مرکز ATMP زیستی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی توسط رئیس جهاددانشگاهی افتتاح شد.

به گزارش ایران اکونومیست، در راستای فعالیت های فناورانه پیشرفته تشخیصی و درمانی و توسعه درمان های نوین پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی(ATMP)، نخستین آزمایشگاه سطح ۳ ایمنی زیستی با هدف انجام پروژه‌های ژن درمانی، سلول درمانی و ویروس درمانی، یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی، رئیس جهاد دانشگاهی راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر به فعالیت‌های گسترده پژوهشکده در زمینه ATMP و با توجه به سخنان آیت الله رئیسی، رئیس محترم جمهور، در دیدار اخیرشان با جهادگران مبنی بر اینکه "ژن‌درمانی و سلول‌درمانی در مجموعه جهاد دانشگاهی برای کشور تولید قدرت کرده‌است"، پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی در نظر دارد با توجه به توانمندی موجود، با قدرتی مضاعف این مهم را در دستور کار خود قرارداده و به عنوان یک ماموریت اختصاصی در این خصوص پیشتاز پروژه های فناورانه در کشور باشد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، در حال حاضر دبیرخانه کمیته تخصصی فناوری درمان‌های نوین ATMP وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، به ریاست دکتر صرامی رئیس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی در این پژوهشکده مستقر بوده و جلسات آن به صورت هفتگی با حضور نخبگان این حوزه از سراسر سازمان ها و مراکز علمی کشور برگزار می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: جهاد دانشگاهی زیست بوم نوآوریِ نخبگان ایران ، چهل و دومین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی ، چهل و دومین سالگرد جهاد دانشگاهی ، جهاد دانشگاهی ، پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: چهل و دومین سالگرد جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد معتمد جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد

ایسنا/گلستان دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور و هیات همراه وارد گلستان شدند.

دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور در راس هیاتی از مسئولان ارشد این نهاد انقلابی وارد گلستان شد.

دیدار با استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان، معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه، روسای دانشگاه‌ها و جهادگران جهاد دانشگاهی و همچنین افتتاح فاز نخست دهکده گیاهان دارویی و حضور در جلسه شورای معاونین جهاد دانشگاهی گلستان از برنامه های سفر دوروزه رئیس جهاد دانشگاهی کشور در استان گلستان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز»
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی