Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زنجان، با اشاره به اقدامات شایسته و درخور توجه جهادگران در محرومیت زدایی گفت: جهادگران با امیدوار کردن مردم به نظام و انقلاب، دشمنان را ناامید و ضربه مهلک به آنها وارد می‌کنند.   به گزارش ایرنا، علی خاتمی روز یکشنبه در یادواره شهداء جهادگر با اشاره به تاثیرات بسیار مثبت اقدامات جهادگرانه در مناطق محروم افزود: آثار اقدامات جهادگران در محرومیت زدایی و رفع نیازهای مردم، به قدری ماندگار است که به تعبیر برخی از دشمنان، ضربه ای که  جهادگران برآنها وارد می کنند، به مراتب خیلی بیشتر از ضربه سپاهیان نظامی است که در مقابل آنها ایستادگی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  امام جمعه زنجان، با تاکید بر اینکه تقسیم عادلانه فقر و نداشته ها، هنر نیست گفت: هنر آن است که ثروت تولید شود و این ثروت به صورت عادلانه تقسیم شود تقسیم ثروت در مناطق محروم با توجه به سبک زندگی این مناطق را ‏به نظام و انقلاب امیدوارتر می کند.    وی با بیان اینکه جامعه محروم وقتی که طعم شیرین خدمت را بچشد، به خدا، پیغمبر و مسئولان خوش‌بین می شود افزود: اگر ما شب و روز نماز و قرآن بخوانیم و هر آنچه که یک شخص مومن انجام می دهد را انجام دهیم اما از روستایی که آب ندارد غافل شویم کار خاصی نکرده ایم.   حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه آثار  عبادت و اعمال فردی به خود او برمی گردد  اما آثار اقدامات عمومی تا همیشه ماندگار خواهد بود گفت: بعضی از اعمال روی قضاوت نسل جوان اثر می گذارد به ویژه آنهایی که با استفاده از دروغ و ابزارهای جدید باشد.   وی اظهارداشت: به تعبیر رهبری دشمن می خواهد با دروغ، جای شهید و جلاد را عوض کند همانگونه که امام سجاد هم می گوید آنهایی که در روز عاشورا برای کشتن پدرم آمده بودند،برای تقرب الهی به جنگ رفتند و افرادی بودند که نماز سروقت و تلاوت قرآن داشتند.   امام جمعه زنجان، با بیان اینکه آنچه که امروز ما را در این همایش گردهم آورده است کلمه جهاد است، افزود: البته جهاد به معنای جنگ نیست بلکه کوشش مستمر تا رسیدن به هدف است.   خاتمی شکل‌گیری جهاد کشاورزی را برگرفته از فکر بلند و اندیشه محرومیت‌زدایی معمار کبیر انقلاب اسلامی (امام ره) عنوان کرد. تماشاخانه ببینید| درگیری طالبان با مرزبانان ایران/ خبرهایی از درگیری در مرز دوست محمد، منطقه شغالک ببینید| عینکی که صدای مکالمات را به متن تبدیل می‌کند/ اختراعی شگفت‌انگیز برای ناشنوایان فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: امام جمعه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مویدی معاون پرورشی، سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است