Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط تیم ملی و بازگشت دوباره اسکوچیچ جهت هدایت ملی پوشان در جام جهانی گفت: تا جام جهانی فرصت زیادی باقی نمانده همه تیم‌ها شکل واقعی خود را پیدا کرده و آماده آخرین فیفادی هستند تا بتوانند از این فرصت باقی مانده نهایت استفاده را ببرند. امیدوارم ما هم اختلافات را کنار گذاشته و خود را آماده حضور در جام جهانی کنیم تا اعتبار فوتبالمان نسبت به گذشته بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که شما چه راهکاری را مد نظر دارید که تیم ملی از شرایط سخت و حواشی بیرون بیاید گفت: نقش فدراسیون فوتبال در این چند ماه باقی مانده تا جام جهانی کلیدی است. تحت هر شرایطی چه انتقاد کنیم و چه نکنیم اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ماست. فدراسیون باید تمام قد از سرمربی حمایت کند. اجازه ندهد بازیکنان علیه او موضع گیری کنند، اختلاف را از بین نفرات تیم ملی از بین ببرد تا بحث دو دستگی و یا باندبازی در تیم ملی بوجود نیاید. همه علاقه مندان به فوتبال چشمان به ساق‌های اعضای تیم ملی دوخته شده است. بنابراین باید اختلاف‌ها، حاشیه‌ها از بین رفته، دوستی‌ها جای آن را بگیرد تا فوتبال کشورمان بتواند در جام جهانی خوش بدرخشد.

وی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و تأیید صلاحیت تنها سه نفر از اعضا گفت: برایم عجیب است کسی که ضربه بدی به فوتبال ما زده تأیید می‌شود اما دیگران نه. نمی دانم پشت پرده چه اتفاقاتی می‌گذرد که باید امتحان پس داده‌ها و رفوزه شده‌ها دوباره چشم به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال داشته باشند. فردی که به این پست دست پیدا می‌کند باید مدیریت فوتبال را بشناسند. از رفیق بازی، باندبازی و جبهه درست کردن علیه دیگران پرهیز کند. تمرکزش بر روی موفقیت فوتبال کشورمان باشد.

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: ما بعد از جام جهانی، جام ملت‌های آسیا را در پیش داریم. سالهاست که در این تورنمنت بزرگ آسیا به قهرمانی دست پیدا نکردیم. بنابراین لازم است کسی که رئیس فدراسیون می‌شود یک برنامه ریزی دقیق برای قهرمانی در این تورنمنت بزرگ داشته باشد و در مجموع تلاش کند تا فوتبال ما به فوتبال اروپا نزدیک تر شود.

اکبری در پایان و در خصوص قرعه کشی لیگ ۲۲ و جدال سنتی سرخابی‌ها در هفته دوازدهم گفت: حساس‌ترین زمان لیگ برای علاقه مندان به فوتبال، بازی‌های رفت و برگشت استقلال و پرسپولیس است. هفته دوازدهم یک هفته بسیار خوب برای این بازی است. تیم‌ها به طور کامل جا افتاده اند، امتیازها به هم نزدیک است و نتیجه این دیدار می‌تواند در قهرمانی نیم فصل هم تأثیرگذار باشد. در مجموع امیدوارم شاهد یک لیگ خوب و پویا باشیم و درست برعکس سالهای گذشته که ستاره در لیگ ندیدیم امسال شاهد ستاره‌های زیادی باشیم تا هواداران هم از لیگ امسال لذت بیشتری ببرند.

کد خبر 5551962

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فوتبال یدالله اکبری دراگان اسکوچیچ فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران هندبال مهدی طارمی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک تیم هندبال دختران ایران تیم فوتبال امید ایران تیم هندبال نوجوانان ایران تیم ملی تکواندو جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت

سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش به رد پیشنهاد بایرن مونیخ واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ که پس از ناکامی در استخدام ژابی آلونسو و یولیان ناگلسمان، به عنوان «پلن C» سراغ به خدمت گرفتن رالف رانگنیک رفته بود، در این مورد هم به نتیجه نرسید، چرا که این مربی آلمانی با وجود مذاکراتی که با بایرنی‌ها داشت، در نهایت تصمیم گرفت به قراردادش با فدراسیون فوتبال اتریش متعهد بماند و روی تیم ملی این کشور و مسابقات یورو 2024 تمرکز کند.

رانگنیک در گفت‌وگو با نشریه آلمانی «کیکر» درباره اینکه آیا اظهار نظرات اخیر اولی هوینس در تصمیم‌ او برای رد پیشنهاد بایرن مونیخ تأثیر گذاشت، گفت: من خیلی وقت است که رابطه صمیمی و دوستانه ای با اولی هوینس دارم. برخلاف آنچه در رسانه‌ها عنوان شده، اظهار نظرهای علنی او تأثیری روی تصمیم من برای ماندن در تیم ملی اتریش نداشته است.

تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن

رانگنیک  65 ساله که سابقه هدایت تیم‌هایی همچون هانوفر، اشتوتگارت، شالکه، هوفنهایم، لایپزیگ و منچستریونایتد را در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش دارد؛ در حال حاضر تمرکز خود را روی تیم ملی فوتبال اتریش و مسابقات یورو 2024 گذاشته، جایی که در گروه D با تیم‌های لهستان، هلند و فرانسه همگروه هستند.

توماس توخل اخیراً با باشگاه بایرن مونیخ توافق کرد در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری باواریایی‌ها کنار برود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنگره جهانی حضرت رضا(ع) میزبان دانشمندان داخلی وخارجی می‌شود
  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت
  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد