Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی وضعیت مجموع بارش کشور از ابتدای سال آبی (ابتدای مهرماه 1400) تا هشتم مرداد ماه ۱۴۰۱ رشد مناسبی داشته است.

بر این اساس، میزان بارش تجمعی از ابتدای مرداد ماه تا هشتم مرداد، ۹.۴ میلی‌متر بوده که نسبت به میانگین بلندمدت (9 دهم میلی‌متر)، افزایش بیش از ۱۰ برابری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی امروز و فردا در استان تهران فعال خواهد بود و با توجه به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی، شهروندان از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها بپرهیزند.

امروز همچنین در بخش‌هایی از استان‌های فارس، کرمان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و یزد، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک داریم.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، فردا در برخی نقاط اردبیل، گیلان، همدان، مازندران، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال استان‌های خراسان شمالی، سمنان و خراسان رضوی نیز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

فردا در برخی نقاط سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب فارس، شمال و شرق خوزستان، برخی نقاط بوشهر، ارتفاعات هرمزگان، اردبیل و ارتفاعات استان البرز، ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و گاهی گرد و خاک داریم و در سایر مناطق کشور جوی به نسبت پایدار حاکم است.

منبع: الف

کلیدواژه: سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گیلان خنک می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری است گفت: این جو پایدار تا اواخر وقت امروز در استان مستقر است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: چهارشنبه و پنجشنبه با نفوذ تدریجی سامانه کم وبیش ناپایدار افزایش ابر و و بارش پراکنده باران برای استان پیش بینی شده است.
محمد دادرس با اشاره به اینکه از فردا تا پایان هفته رگبار باران در بعضی مناطق شدید است گفت: رعد و برق و تگرگ دور از انتظار نیست.
وی با اشاره به اینکه دریا امروز برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است اضافه کرد: از فردا تا پایان هفته بااحتیاط مناسب است.
مدیرکل هواشناسی گیلان به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره و تصریح کرد: دمای هوای شهر رشت مرکز استان ۲۵ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۶۰ درصد است.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۸ درجه سلسیوس و لوشان با دمای ۳۲ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.

دیگر خبرها

  • باران سیل‌آسا و طوفان در ۲۴ استان | سیل و صاعقه در کمین مردم این مناطق | خطر غرق شدن شناگران و قایق‌ها در سواحل ۲ استان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • فیلم| هشدار جدی و مهم هواشناسی به مردم؛ بارش باران شدید در راه است
  • ببینید | هشدار جدی و مهم هواشناسی به مردم؛ بارش باران شدید در راه است
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان