Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در روز دوشنبه دهم مردادماه گفت: حجم ترافیک صبحگاهی در روز جاری نیز از دقایقی بعد از طلوع آفتاب در معابر تهران آغاز شده و مسیر کلی آن هم از غرب، شرق و جنوب به سمت مرکز و شمال تهران است و پیش‌بینی می‌شود که تا یکی دو ساعت دیگر ادامه داشت و سپس از حجم آن کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به با رصدهای انجام شده از طریق دوربین‌های مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ و همچنین گزارش‌های ماموران این پلیس از سطح معابر، اظهارکرد: در مجموع می‌توان گفت که صبح امروز ترافیک پرحجمی را در اکثر شبکه معابر اصلی و بزرگراه‌های پایتخت داشتیم، اما این ترافیک به جز در چند نقطه روان و بدون گره سنگین ترافیکی بود.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیک معابر گفت: گزارش‌ها حاکی از ترافیک پرحجم و نیمه سنگین صبحگاهی در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری و جنت آباد، بزرگراه شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری و بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از رحمانی است.

وی ادامه داد: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه شهید بابایی در مسیر جنوب به شمال از هنگام، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست نیز دارای بار ترافیکی نیمه سنگین گزارش شده است.

شریفی افزود: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و مسیر غرب به شرق آزادراه کرج - تهران از چیتگر نیز دارای بار ترافیکی پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در بزرگراه آزادگان نیز شاهد بار ترافیکی صبحگاهی هستیم، گفت: در خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از بزرگراه شهید چراغی و خیابان جانبازان در هردو مسیر نیز دارای بار ترافیکی سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه برابر گزارش‌ها امروز بزرگراه‌های شهید نواب صفوی، شهید همت و امام علی(ع) دارای پرحجم‌ترین و بیشترین بار ترافیک صبحگاهی بودند، گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران حضور داشته و نسبت به روان‌سازی و کنترل ترافیک اقدام خواهند کرد. رانندگان نیز باید توجه داشته باشند که کوچکترین توقف موجب ایجاد ترافیک می‌شود و از این رو از هرگونه توقف در محل‌های غیرمجاز حتی برای چند ثانیه نیز پرهیز کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترافیک ترافیک تهران مسیر غرب به شرق مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید بار ترافیکی بار ترافیک تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

پلیس راهور با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور اعلام کرد: بارش باران در ۲۰ استان گزارش شده است و از رانندگان درخواست می‌شود با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش مشرق، از پلیس راهور، آخرین وضعیت راههای کشور تا صبح روز پنجشنبه 13 اردیبهشت به شرح زیر است:

- تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

- ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده های هریجان و هزارچم

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البزر تا انتهای آزادراه

- ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان

- ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس محدوده ابتدای آزادراه

- تردد روان در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

بر اساس اعلام پلیس، محور هراز و آزادراه تهران - شمال دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، ایلام ، کرمان ، تهران ، هرمزگان ، قزوین ، فارس ، لرستان ، مرکزی ، مازندران ، همدان ، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان ، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • این جاده یک‌طرفه شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است
  • ترافیک سنگین در اکثر محور‌های مواصلاتی کشور
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد