Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@15:04:26 GMT

تلفن سمساری در شرق تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۰۷۳۶

جستجو در سطح کلان شهر تهران برای یافتن سمساری در شرق تهران  زمان بر و دشوار است ، کافی است با ما تماس بگیرید ، در کوتاهترین زمان ممکن در محل شما حاضر خواهیم بود.

شعبه تهران پارس: 09122725127 ( سمساری در شرق تهران  )

سایت سمساری تهران: https://semsarietehran.com

لیست خدمات سمساری در شرق تهران

خریدار انواع فرش دست دوم در شرق تهران

بهترین خریدار همه نوع لوازم
خریدار انواع لوازم چوبی و فلزی
برقی و گازی
تزیینی و دکوری و آنتیکفرش و تلوزیون و فرش و یخچال و لباسشویی و ظرفشویی و ماکروفر و اجاق گاز و کولر گازی و بخاری و تلوزیون و مبلمان و سرویس خواب و ناهار خوری و آینه کنسول وغیره در شرق تهران  و کلان شهر تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمساری شرق تهران را چطور پیدا کنیم؟

شما عزیزان می توانید با یک تماس با سمساری در شرق تهران تمامی لوازم خانگی که قصد فروش آن ها را دارید با مناسبترین قیمت به فروش برسانید. همکاران ما در مجموعه صابری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستن. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در تماس باشید.

نکات ضروری در خرید و فروش در سمساری در شرق تهران

برای خرید و فروش دانستن نکات زیر شما را برای فروش موفقیت‌آمیز است که این نکات عبارتند از :

تحقیقات خود را درباره سمساری در شرق تهران  ا نجام دهید انتظار داشته باشید که باید ۲۵ تا ۵۰ درصد از قیمت خرده‌ فروشی را کاهش دهید برای دادن قیمت خود آماده باشید پس از فروش دیگر به کالا فکر نکنید و غیره

همچنین در صورتی که قصد فروش فرش دستباف دارید با ما در تماس باشید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در سمساری خریدار فرش دستباف در تهران در تماس باشید.

فروش لوازم به سمساری در شرق تهران

لوازم منزل به مرور زمان کارایی و ظاهر خودر را ازدست میدهند.معمولا به این وسایلهای قدیمی، عتیقه و یا آنتیک گفته می شود.که ظاهر منزلتان را به کلی تغییر میدهند.بسیاری از افراد از وسایل آنتیک استفاده نمی کنند و علاقه ای به آنها ندارند.در این شرایط شما به راحتی می توانید با مراجعه به سمساری در شرق تهران ، لوازم آنتیک منزل خود را به بهترین قیمت به فروش برسانید.کارشناسان این مجموعه با بررسی لوازم شما، بهترین قیمت را به شما ارائه میدهند.

راه های خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری شرق تهران

هنگامی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری  محل زندگی  خود اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید. در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در شرق تهران مراجعه نمایید.

چگونه به سمساری صابری در شرق تهران اعتماد کنیم؟

فروختن وسایل به سمساری صابری همیشه قابل اعتمادتر بوده تا خود شما بخواهید آن اجناس را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

سمساری صابری با توجه به اعتباری که دارند اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر هستند. از سمتی به جهت داشتن مشتری برای فروش آنها در سریع ترین زمان ممکن وسایل را می خرند و به دست خریداران تازه می رسانند. افزون بر این سمساری های معتبر دارای وبسایت و یا مغازه می باشند که خود نشان دهنده اعتبار آنها می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

سمساری صابری

منبع: الف

کلیدواژه: تماس باشید خرید و فروش برای فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۲۵ قلم انواع لواز خانگی شامل سرخ کن، چای ساز و ... به ارزش ۵۲۴ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده افزود: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۸ میلیون ریال محکوم شد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان مهاباد کالا‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • فروش بره تودلی در تهران قدیم و جنجال در مجلس شورای ملی
  • بیماران و کهنسالان چشم انتظار بهار و آغوزفروشان دوره‌گرد
  • مدل جدید اعتبار سنجی بانک ها برای دریافت وام ؛ خلافی خودرو هم تاثیرگذار شد؟
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • مراقب وزش باد خیلی شدید در تهران باشید + جزئیات
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی