Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@02:17:41 GMT

تبلیغات گوگل با هدف فروش چند برابری

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۰۶۸۷

تبلیغات گوگل با هدف فروش چند برابری

گوگل ابتدا نتایج تبلیغات گوگل ادز که مرتبط با کلمات و عبارات جستجو شده است را در صدر نتایج SERP (صفحه نتایج جستجو) به کاربر نمایش می ‌دهد. اینجاست که تبلیغات گوگل به‌ عنوان یک روش بازاریابی آنلاین موفق عمل می‌ کند.

به نقل از فامین ادز در دنیای تجارت تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادز به‌ عنوان ابزاری بسیار مؤثر و محبوب برای دیده شدن، افزایش ترافیک و بازاریابی فوق ‌العاده برای خدمات و محصولات شما و درنتیجه راهکاری مؤثر برای فروش چند برابری شناخته شده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش فروش با گوگل

چنانچه تا به ‌حال از خدمات گوگل ادز به‌ عنوان محبوب ‌ترین پلتفرم تبلیغات آنلاین استفاده نکرده اید، در ادامه با ما همراه باشید تا متوجه شوید چگونه ادوردز به کسب ‌وکار شما در جذب مشتری و افزایش فروش کمک خواهد کرد.

دسترسی سریع و آسان مشتریان

برای هر کسب ‌وکار کوچک و بزرگی که در گوگل حضور دارد، بودن در صفحه اول و دیده شدن توسط مشتری هدف بزرگی است. دسترسی مشتریان به وب ‌سایت شما دقیقاً زمانی ‌که به‌ دنبال محصول و خدماتی که شما ارائه می ‌دهید هستند، یک بازاریابی هدفمند است. با گوگل ادز هم شما به مشتری دسترسی دارید و هم آن ها به شما!

نمایش اطلاعات تماس

با افزونه‌ های تبلیغات در گوگل ادز می ‌توانید شماره تماس، آدرس و لینک لندینگ پیج را در پایین توضیحات تبلیغ خود قرار دهید این کار به ارتباط راحت و سریع مشتری به شما کمک خواهد کرد.

هدفمند سازی تبلیغات با کلمه کلیدی

قدرت کلمات و عبارات کلیدی در هدفمندسازی تبلیغات گوگل بسیار بالا است. هر چه کلمات و یا عبارت کلیدی شما هدفمندتر باشد، گوگل رتبه بالاتری در تبلیغات به شما می ‌دهد. هم چنین به مشتریان بسیار بیشتری دسترسی خواهید داشت که دقیقاً همان چیزی را سرچ می‌ کنند که شما ارائه می دهید.

 انتخاب کلمات کلیدی و تحقیق آن ها به این هدفمند سازی کمک بسیاری می‌ کند. برخی از ارائه‌ دهندگان خدمات تبلیغات در گوگل با انتخاب بهینه و هدفمندتر کلمات کلیدی برای کمپین‌ های تبلیغاتی شما این کار را برایتان انجام می ‌دهند.

بهینه ‌سازی تبلیغات

گوگل ادز تمام اطلاعات مربوط به تنظیم و مدیریت بهینه کمپین تبلیغاتی را به شما در یک داشبورد ارائه می ‌دهد. تمام فاکتورهای مهم را می ‌توانید مشاهده کنید. عملکرد کلمات کلیدی، تیترهای مهم که بهترین نرخ کلیک را دارند، در چه زمانی تبلیغات بهترین نتیجه را به‌ همراه دارد، همگی معیارهای قابل ‌رؤیت و مهمی هستند که به بهینه ‌سازی تبلیغات شما کمک خواهند کرد و در دسترس مدیر اکانت هستند.

مدیریت هزینه

درحالی‌ که بیشتر روش‌ های تبلیغاتی صرف‌ نظر از نتیجه مقدار مشخصی هزینه را بابت تبلیغات دریافت می ‌کنند، گوگل ادز با نرخ هزینه پرداخت به‌ ازای کلیک (PPC) کار می‌ کند. یعنی تا زمانی ‌که مشتری بر روی تبلیغات شما کلیک نکند و وارد وب ‌سایت شما نشود هزینه‌ ای بابت آن از شارژ اکانت گوگل ادز و بودجه شما کسر نخواهد شد.

 می ‌توانید بودجه تبلیغات خود را تنظیم کنید و هر زمان که بخواهید آن را تغییر دهید و در صورت تمایل بودجه تبلیغات را افزایش دهید تا کلیک بیشتری بگیرید و در صورت عملکرد ضعیف مانند نمایش و کلیک کم آن را متوقف کنید.

حضور همه‌ جانبه با انواع تبلیغات گوگل

گوگل بسترهای مختلفی برای نمایش تبلیغات خود به کاربران را ایجاد کرده ‌است و این شما هستید که تعیین می ‌کنید دوست دارید تبلیغات شما کجا نمایش داشته باشد. تبلیغات متنی و ویدئویی، تصویری همگی پلتفرم‌ هایی هستند که گوگل به شما ارائه می ‌دهد تا از آن ها برای نمایش تبلیغ خود استفاده کنید.

 می‌ خواهید بدانید کدام نوع تبلیغات گوگل مناسب کسب ‌وکار شماست؟ بهترین انتخاب برای شما کدام است و با کدام نوع از ادوردز بهترین بازخورد را به دست خواهید آورد؟ بیایید با انواع آن آشنا شویم.

 

فروش بیشتر با انواع تبلیغات گوگل

گوگل به شما کمک می‌ کند که در انواع نتایج حضور داشته باشید. چه در جستجوهای متنی، چه در یوتیوب، در وب ‌سایت ها و برنامه‌ ها و خلاصه در هر مکانی که بتواند توجه‌ ها را به خود جلب کنید.

همانطور که می دانید هر چه در بخش ‌های مختلف نمایش داشته باشید، شانس شما برای افزایش فروش بیشتر خواهد شد.

تبلیغات متنی مبتنی بر جستجو

رایج ‌ترین روش در تبلیغات گوگل و البته مؤثرترین و پرکاربرد ترین انواع گوگل ادز تبلیغات مبتنی بر جستجو است. زیرا هر کسی که با سرچ کلمه یا عبارت به ‌دنبال چیزی در گوگل باشد بالاترین انگیزه برای خرید یا برخورداری از خدمات را در دارد و به‌ عنوان مشتری بالقوه در نظر گرفته می ‌شود.

تبلیغات ویدئویی

 تبلیغات در یوتیوب دومین منبع ترافیک در اینترنت است. گوگل به‌ عنوان مالک یوتیوب این بستر را فراهم کرده ‌است که ویدیوهای آگهی دهندگان، با استفاده از ویدئوهای تبلیغاتی در یوتیوب حضور داشته باشند و شانس خود را در معرفی و مشتریان افزایش دهند.

تبلیغات خرید

 اگر صاحب فروشگاه اینترنتی هستید و وب ‌سایت شما فروشگاهی است، به خصوص فروشگاه ‌های لوازم الکترونیک و هوشمند مانند موبایل و لپ ‌تاپ گوگل بهترین بستر تبلیغاتی برای شماست. آگهی خرید به شما اجازه می ‌دهد محصول خود را با یک تصویر باکیفیت در بالای نتایج ارگانیک نمایش دهید.

تبلیغات نمایشی

گوگل دارای یک شبکه نمایش عظیم متشکل از میلیون ‌ها وب ‌سایت است که تبلیغات شما را در آن به نمایش می‌ گذارد. می ‌توان محصولات یا خدمات خود را در قالب‌ های مختلف در این وب ‌سایت ها و به خصوص وب ‌سایت های مرتبط تبلیغ کنید. اگر نتوانید مستقیماً از طریق تبلیغات جستجو فروش ایجاد کنید از طریق نمایش تبلیغات در سایر وب‌ سایت ها فرصت‌ های مجدد بازاریابی را دوباره کسب خواهید کرد.

تبلیغات نصب اپلیکیشن

این متد تبلیغاتی در گوگل مختص تبلیغات اپلیکیشن های موبایل است که با هدف افزایش نصب اپلیکیشن در گوگل پلی انجام شده و سبب نمایش آگهی می‌ شود. برای سازندگان اپلیکیشن ‌های گوشی این روش از تبلیغات بهترین نوعی است که دقیقاً با هدف مخاطب در تناسب است.

 یک نکته مهم در انتخاب پلتفرم تبلیغاتی خود در گوگل را در نظر داشته باشید. هدف‌ گذاری مخاطبین مهم ‌ترین پارامتر در بازاریابی محسوب می ‌شود. داشتن توانایی دسترسی به همه ممکن است برای بسیاری هدف اصلی باشد، درصورتی ‌که تصوری کاملاً غلط است!

 بازاریابی برای طیف وسیعی از مردم هرگز هدفمند نیست. به‌ همین دلیل است که تبلیغات گوگل چندین گزینه برای انواع کاربران در نظر می‌ گیرد تا تبلیغ دهندگان و صاحبین کسب ‌وکارها دسترسی به افراد مناسب و مخاطبین هدف را داشته باشند.

سخن پایانی

با بهره گیری از تبلیغات در گوگل می توان به بالاترین میزان بازدهی تنها با تمرکز بر جذب مشتری و افزایش فروش دست یافت. اگر تا به حال از خدمات گوگل ادوردز استفاده نکرده اید، همین امروز اقدام کرده و تأثیرات مثبت آن را در کسب و کار خود مشاهده نمایید.

منبع: فارس

کلیدواژه: تبلیغات گوگل سرچ ادز تبلیغات در گوگل سازی تبلیغات تبلیغات گوگل افزایش فروش تبلیغات شما گوگل ادز سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست

داود زارع گاریزی، که این روز‌ها تهیه‌کنندگی نمایش «طلوع خونین» کاری از مسعود طیبی را برعهده دارد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: طیبی را از حدود ۵ سال پیش و به واسطه حضور در کلاس‌های بازیگری و بیان و بدن او می‌شناسم و از نزدیک با نمایش‌ها و اجرا‌های وی آشنا شدم. او متنی با عنوان «انتقام سیاوش» داشت که من دوست داشتم آن را روی صحنه ببریم. این متن مدرنیزه شده سیاوش شاهنامه بود و از ویژگی‌های جالبی برخوردار بود که با ایرادات مرکز هنر‌های نمایشی عنوان اثر به «طلوع خونین» تغییر کرد.

وی درباره میزان موفقیت این اثر در اجرا تشریح کرد: گروه اجرایی نمایش «طلوع خونین» با اعتقاد بر اینکه باید چراغ تئاتر روشن نگه داشته شود برای اجرای این اثر زحمات زیادی کشیدند و بازیگران چیزی حدود ۱۰ماه به تمرین اثر پرداختند ولی با توجه به شرایط جامعه، تئاتر ما آنچنان که باید حمایت نشد. من از شرایط جامعه ناراضی هستم و با اینکه تولید، تبلیغات و اجرای یک اثر نمایشی هزینه‌های بسیار گزافی دارد، اما هیچ ارگانی از تولید تئاتر حمایت نمی‌کند و جامعه هنری هم پشتیبان و حامی یکدیگر نیستند. این شرایط به گونه‌ای است که حتی وقتی از بازیگرانی که به واسطه تئاتر به جایگاه و نامی رسیده‌اند، دعوت می‌کنیم برای دیدن اثر به سالن‌های نمایشی نمی‌آیند.

این تهیه کننده تئاتر ادامه داد: علی‌رغم اینکه عاشق تئاتر هستم و دوست دارم به عنوان تهیه‌کننده از نمایش و فعالیت جوانان حمایت کنم، اما دلم پر از درد است و نمی‌دانم نمایش بعدی را تولید کنم یا نه؟ تا کی می‌توان ادامه داد و در بحث فروش متحمل ضرر و زیان شد؟

وی درباره کمک ارگان‌های دولتی بیان کرد: هر ارگان دولتی یک واحد فرهنگی دارد و طبیعتا برای خانواده‌های کارمندان و نیرو‌های خود یک بسته فرهنگی دارند و می‌توانند از تخفیف‌های نمایش‌ها بهره‌مند شوند و از طریق آوردن خانواده‌های هنردوست به سالن‌ها از تئاتر حمایت کنند.

زارع گاریزی درباره اجرای نمایش «طلوع خونین» در تماشاخانه ایرانشهر اظهار کرد: ۲۰درصد از فروش یک اثر نمایشی مختص سالن است، که نسبت به سالن‌های خصوصی که ۴۰ تا ۵۰درصد از فروش نمایش را طلب می‌کنند، بسیار شرایط مساعدتری دارند. همچنین نوع سالن و امکانات فضای نمایش و موقعیت جغرافیایی و دسترسی آن برای مخاطب اهمیت زیادی دارد. من موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم، چون هزینه‌های گزافی از گروه‌های نمایشی گرفته می‌شود. اما تماشاخانه ایرانشهر یکی از سالن‌های خوب دولتی با امکانات و دیسیپلین خوبی است و من از اجرای نمایش در این سالن راضی هستم. دراین تماشاخانه از نمایش «طلوع خونین» هم به لحاظ تبلیغاتی و هم از نظر احترام به گروه اجرایی و مخاطب حمایت خوبی شد و امکان بسیار خوبی برای گروه نمایش مهیا شد.

وی ادامه داد: مرحوم آتیلا پسیانی قبل از فوت خود اشاره کرد که از تئاتر باید حمایت شود و هنرمندان نباید از تئاتر فاصله بگیرند، اما متاسفانه برخی هنرمندان وقتی وارد عرصه تئاتر می‌شوند، دستمزد‌های نجومی می‌گیرند و چون اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست هزینه مضاعفی برای تهیه کننده اثر و کم شدن رغبت برای تولید از حمایت تئاتر می‌شود.

این تهیه کننده تئاتر «طلوع خونین» گفت: در این اجرا علیرضا جلالی‌تبار، هیچ بحثی نسبت به میزان دستمزد با ما نکرد. او تئاتر را دوست دارد و فردی بسیار حرفه‌ای و باشخصیت است و فقط به تئاتر و اجرا فکر می‌کند و من از نحوه برخوردش نکات زیادی را آموخته‌ام.

وی در پایان اظهار کرد: ما می‌توانستیم در کار فروش بهتری داشته باشیم، ولی تبلیغات هزینه گزافی دارد و گروه «طلوع خونین» بیش از ۱۵۰میلیون صرف طراحی و ساخت اقلام تبلیغاتی کرده در حالی که فروش نمایش تا الان ۱۶۰میلیون تومان به رسیده است. جدای از این هزینه دستمزد بازیگران و عوامل و طراحی‌ها و ... چیزی حدود ۶۵۰میلیون هزینه داشت. با اینکه از گروه نمایشی‌ام بسیار راضی هستم و افراد کارشان را به نحو احسن انجام داده‌اند، اما این میزان فروش در مقابل این حجم تلاش برای من دلشکستگی ایجاد کرد. از تئاتر ما حمایت نشد تا گروه نمایشی دیده شوند.

نمایش طلوع خونین تا اواخر هفته آینده، هر شب ساعت ۲۱:۰۰ در سالن استاد ناظرزاده کرمانی روی صحنه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم