Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در مسابقات والیبال قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختر زیر 18 سال (دسته سوم) نماینده خراسان‌جنوبی خوش درخشید.

در این ماراتن ملی دختران والیبالیست استان با شایستگی و اقتدار به ۳ برد دست یافتند و با کسب 9 امتیاز بر سکوی نایب‌ قهرمانی ایستادند.

 مسابقات والیبال قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختر زیر 18 سال (دسته سوم) کشور به میزبانی خراسان شمالی در شهر بجنورد برگزار شد که تیم بوشهر به قهرمانی رسید و همدان‌ مقام سوم را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این دوره از مسابقات تیم والیبال خراسان‌جنوبی با ترکیب ماریا خالدی، زهرا زارعی، فاطمه نیازی و فاطمه مومن‌زاده از بیرجند، مهلا چمنزاری، زهرا کریم‌ رحیمی، مریم شهباز از طبس، دینا دلدار و ریحانه حسینی از زیرکوه، نادیا ناصری، فائزه حضری از سرایان و همچنین محیا مصباح از شهرستان فردوس با مربیگری زهرا محمدزاده و شقایق لاله با سرپرستی فاطمه نعمتیان به میدان رفت.

کسب نشان برنز روهنده‌ در المپیاد دانشجویان کشور

دانشجوی خراسان جنوبی در پانزدهمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان پسر دانشگاهها‌ و موسسات‌ آموزش عالی کشور، مدال آوری‌ کرد.

در این ماراتن ملی، محمد‌جواد‌ روهنده‌ از دانشگاه‌ بیرجند از هشت رشته دو ومیدانی‌ در ماده‌ ۸۰۰ متر به رقابت پرداخت.

روهنده‌ با کسب نشان‌ رنگی برنز در جایگاه سوم ماده ۸۰۰ متر دو ومیدانی المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور  قرار  گرفت، علیرضا نوری از دانشگاه شهرکرد و محمد صادق شریفیان از دانشگاه آموزش عالی محلات مقام‌های اول و دوم را بدست آوردند.

مقام سوم کیوکوشین پروفی خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

در مسابقات کاراته قهرمانی تیم کیوکوشین پروفی خراسان جنوبی با مربیگری محمد فاطمی در تهران مدال‌های خوش رنگی را به گردن آویختند.

در این روید ورزشی کشور کاراته‌کارهای‌ استان با کسب ۶ مدال طلا و ۷ نشان نقر در رده‌های سنی و اوزان مختلف کاپ سوم تیمی این رقابت‌ها را بالای سر بردند.

 یاسین رفعتی، امیرعلی حسن پور، محمد فاطمی، مهدی طارمی، حسین عزیزی و کریم اسماعیلی با مدال طلا بر سکوی قهرمانی ایستادند و محسن یوسفی، امیرعلی نجارزاده، امیرطاها رفیعی، محمدرسول امام الحسین، محمدطاها امام الحسین و امیرطاها علیپور به مدال نقره رسیدند.

انتهای‌پیام/69014

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیاد دانشجویی کشور ورزش بانوان والیبال بانوان کاراته قهرمانی کشور خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور با کسب عنوان سومی لرستان به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور ۳۳ تیم مجهز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، فرنگی‌کاران نونهال لرستانی با کسب ۹۳ امتیاز پس از تیم‌های مازندران و خوزستان در مکان سوم ایستادند.

برای تیم لرستان در این رقابت‌ها «علی فتحیان» در ۴۱ کیلوگرم با کسب مدال نقره، «محمد مهدی رجانی» در ۴۸ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «رضا جلیلی» در ۵۷ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «محمدامین رحیمی» در ۶۲ کیلوگرم با کسب مدال برنز و «مهدی کاظمی» در ۱۰۰ کیلوگرم با کسب مدال نقره روی سکو رفتند.

کسب این دستاورد مهم برای کشتی فرنگی رده نونهالان نتیجه برنامه‌ریزی و افق بلند هیئت کشتی لرستان طی سال‌های اخیر و نویدبخش روزهای پرفروغ برای کشتی فرنگی لرستان در سال‌های آینده است.

پس از لرستان تیم‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، کرمان، اروند، توابع تهران و تهران به ترتیب در مکان‌های چهارم تا یازدهم ایستادند.

کد خبر 6093625

دیگر خبرها

  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم