Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@13:25:48 GMT

شور قهرمانی زنان انگلیس در جزره

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۱۱۳۳

شور قهرمانی زنان انگلیس در جزره

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان، امروز _دوشنبه دهم مردادماه مطابق با یکم آگوست_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید:

بدون هیچ استثنایی تمام نشریه‌های انگلستان به قهرمانی تیم ملی زنان این کشور در رقابت یورو ۲۰۲۲ پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه میرور در این رابطه نوشته جام در خانه است و نشریه استار نیز دختران انگلیس را گنجینه‌های ملی نامید.

روزنامه آ اس از آمادگی رئال مادرید برای شروع فصل جدید نوشت. آن‌ها در آخرین دیدار دوستانه خود یوونتوس را با ۲ گل شکست دادند. روزنامه مارکا نیز به تمجید از باشگاه رئال مادرید پرداخت و مثلث برمودای این تیم که متشکل از کروس، کاسمیرو و مودریچ است را معرفی کرد. روزنامه موندو دپورتیوو نیز به باشگاه بارسلونا پرداخت و نوشت بارسلونا نیز در آخرین دیدارش در آمریکا موفق شد ردبولز را شکست دهد و حالا به نظر می‌رسد که آن‌ها نیز در فصل جدید آماده رقابت هستند.

روزنامه لا گاتزتا اسپورتیوا درباره برد میلان مقابل مارسی نوشت و به تحسین عملکرد این تیم پرداخت‌.

کد خبر 592804

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه های خارجی ورزشی روزنامه های خارجی روزنامه های ورزشی جهان روزنامه مارکا اسپانیا موندو دپورتیوو اسپانیا گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا پیشخوان روزنامه ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتهای پیام/

دیگر خبرها