Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد جوانی جمعیت استان بوشهر با بیان اینکه بانک‌های استان تاکنون عملکرد خوبی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج داشته‌اند گفت: در ۴ ماه نخست امسال بانک‌های استان بوشهر ۵۴۶.۵ میلیارد تومان پرداخت کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، رقیه زنگنه‌نژاد صبح امروز در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان حمایت ویژه دولت از طرح‌های زمینه‌ساز ازدواج آسان را مورد اشاره قرار داد و بر اولویت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری و همچنین لزوم تسریع و تسهیل آن تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری بوشهر با بیان اینکه بانک‌های استان تاکنون عملکرد خوبی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج داشته‌اند اظهار داشت: طبق گزارش دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان در 4 ماه نخست امسال حدود 4 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در مجموع به مبلغ 546.5 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در عرصه فرزندآوری خبر داد و بیان کرد: بانک‌های استان بوشهر در 4 ماه نخست امسال 5 هزار و 42 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری به میزان 220.8 میلیارد تومان از سوی بانک‌های استان بوشهر پرداخت شده است.

دبیر ستاد جوانی جمعیت استان بوشهر با اشاره به اینکه عملکرد مثبت و سازنده و تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری از طرف بانک‌های استان، اعتماد مردم را جامعه در خصوص اجرا صحیح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به‌دنبال دارد تصریح کرد: انتظار می‌رود با رفع ابهامات و چالش‌های پرداخت تسهیلات نظیر بروزرسانی نرخ باروری در سامانه مرکز آمار ایران بر اساس اطلاعات سال 1401 مدت زمان انتظار و همچنین طی مراحل ثبت‌نام، تعیین شعبه، تشکیل پرونده و تکمیل مدارک به حداقل میزان خود برسد.

زنگنه‌نژاد اضافه کرد : بر اساس آمار بانک مرکزی در بانک‌های سپه، مسکن و قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت وام فرزندآوری مطابق با تعداد ثبت‌نام‌کنندگان بالای 90 درصد محقق شده و بانک‌های ملت، ملی و تجارت بیشترین تعداد پرداخت تسهیلات فرزندآوری را داشته‌اند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری بوشهر افزود: مطابق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تسهیلات ازدواج به ازای زوج زیر 25 سال و زوجه زیر 23 سال تا مبلغ 150 میلیون تومان افزایش یافته است.

اعطای 42 هزار فقره تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و خوداشتغالی توسط بانک سپه در تیرماه50 زوج نیازمند سنندجی به خانه بخت رفتند / فرمانده سپاه کردستان: فرهنگ ازدواج آسان ترویج یابدحمایت ویژه دولت از طرح‌های زمینه‌ساز ازدواج آسان و موفق

دبیر ستاد جوانی جمعیت استان بوشهر ادامه داد: تسهیلات فرزندآوری به ازای فرزند اول مبلغ 20 میلیون تومان و فرزند دوم تا پنجم به ترتیب 40، 60، 80 و 100 میلیون تومان تعیین شده است.

وی افزود: تسهیلات فرزندآوری برای متولدین از ابتدای سال 1400 که نرخ باروری تولد فرزند 2.5 سال باشد قابل درخواست است.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک های استان میلیارد تومان جوانی جمعیت استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهرعلیان ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیت که در فرمانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است و شاهد کاهش جمعیت در شهرستان قزوین هستیم.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین با تاکید بر اینکه باید بحران جمعیت در قزوین را جدی گرفت، افزود: تشویق جوانان به ازدواج در افزایش موالید و رشد جمعیت مؤثر است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اشتباه پیشین تفکراتی مانند «فرزند کمتر، زندگی بهتر» در بین جامعه نهادینه شده و باعث کاهش جمعیت در استان و کشور شده است.

مهرعلیان با بیان اینکه باید از فرصت باقیمانده برای پنجره جمعیت به بهترین شکل استفاده کرد، تصریح کرد: تغییر باورهای فرهنگی مردم و تشویق به ازدواج جوانان و فرزندآوری برای خلق یک زندگی با نشاط می‌تواند رشد جمعیت را در استان باعث شود.

وی بیان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان قزوین است و همه باید خود را در این حوزه مسؤول بدانند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین تاکید کرد: یکی از ابزارهای ازدواج موفق و فرزندآوری آموزش مهارت‌های صحیح زندگی به نوجوانان و جوانان است.

وی در پایان یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌ها برای جبران سال‌های از دست رفته در حوزه جمعیت استفاده کرد.

کد خبر 6097442

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!