Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@12:22:45 GMT

پیدا شدن دومین کشته سیل در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۱۶۱۷

پیدا شدن دومین کشته سیل در سمنان

پیکر بی‌جان دومین فرد مفقودی در سیل ایوانکی با تلاش نیروهای امدادی پیدا شد.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر دو نفر در سیل ایوانکی مفقود شده بودند که پس از تلاش‌های بسیار، پیکر بی‌جان دومین فرد مفقودی هم با تلاش نیروهای امدادی پیدا شد.

تیم‌های اعزامی از نجاتگران پس از ساعت‌ها تلاش، با پیکر بی‌جان دومین گمشده در سیل ایوانکی مواجه شدند و او را برای طی مراحل قانونی، به مراجع ذی‌صلاح تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد که از اهالی استان خراسان شمالی است، در قالب کارگاه پیمانکاری اداره کل منابع‌طبیعی استان سمنان در ایوانکی حضور داشت که با سیلاب مواجه و مفقود شده بود.

برای یافتن مفقودی‌های سیل اخیر در ایوانکی، تجهیزات لجستیکی سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و منابع طبیعی و نیز نیروهای امدادگر هلال احمر از گرمسار، آرادان و مهدیشهر در محل حضور داشتند و ساعت‌ها در تکاپو برای یافتن این دو نفر بودند.

جسد مکشوفه تحویل دستگاه‌های مربوطه شد و با احتساب این پیکر کشف شده، آمار افراد کشته‌شده در سیل در استان سمنان به دو نفر رسید. 

بر اثر جاری شدن سیل در منطقه چاهک و قره‌چاق شهرستان گرمسار با حضور میدانی و دستور استاندار سمنان، ضمن استقرار معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در منطقه سیل‌زده به‌عنوان فرمانده عملیات و با تلاش اداره کل مدیریت بحران استانداری و همراهی تمامی تیم‌های امدادی و خدمات‌رسان از بسیج، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، هلال احمر، نیروهای مردمی و ... اقدامات مرتبط با جست‌وجوی مفقودان حادثه سیل انجام و پس از سه روز جست‌وجو با کشف پیکر مفقودان، عملیات به پایان رسید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت سیل سیلاب سمنان اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره  در بخش ماژین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر  با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوانی 28 ساله، اهل شهرستان پلدختر است که در رودخانه دچار حادثه و غرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد برای تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد، تاکید کرد: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان وجوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

دیگر خبرها

  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد