Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام «سید مرتضی حسنی حلم» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره در مرحله استانی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد اقامه نماز و مراکز علمی با استفاده از ظرفیت های مردمی و  نخبگان استان با هدف ترویج و نشر ارزش ها و فرهنگ اقامه نماز برگزار خواهد شد. 

وی تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می تواند آثار خود در محورها و قالب های علمی و پژوهشی (تألیف، مقالات، رساله دکتری و پایان نامه های دانشگاهی و حوزوی)، فرهنگی و هنری (کلیپ، پادکست، موشن گرافیک، پویانمایی، نقاشی، خوشنویسی، طرح های گرافیکی، عکس و استوری در شبکه های اجتماعی)، ادبی (شعر، داستان ،قصه، نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی)، سرگرمی و آموزشی (بازی و ابزار های کمک آموزشی دستی و دیجیتالی) را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: مهلت شرکت در این جشنواره براساس فراخوان اعلام شده تا ۲۰ آذر ۱۴۰۱ و از طریق ثبت نام در سامانه و ارسال آثار به نشانی Noor.namaz.ir است.

حجت الاسلام حسنی حلم افزود: نتایج جشنواره بهمن ماه ۱۴۰۱ از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی Namaz.ir اعلام و به برگزیدگان مراحل استانی و کشوری هدایای ارزنده ای تقدیم می شود.

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور همدان جشنواره

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور همدان جشنواره ستاد اقامه نماز کشور همدان جشنواره ستاد اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی ـ هنری هنرمندان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از راه اندازی سایت اینترنتی و اپلیکیشن تخصصی فروش محصولات هنرمندان استان همدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسعود ویژه با اشاره به شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد و همچنین اهمیت توجه به اقتصاد و معیشت هنرمندان استان اظهار داشت: فراهم کردن بسترهای مناسب برای ارائه آثار هنرمندان استان در قالب‌ فروشگاه‌های دائمی و بازارچه‌های هنری از اولویت‌های این اداره کل است.

وی افزود: با توجه به توسعه ارتباطات و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم، استفاده از تکنولوژی و ظرفیت فضای مجازی، سایت اینترنتی و اپلیکیشن تخصصی فروش محصولات هنرمندان راه اندازی شد.

مسعود ویژه گفت: هنرمندان در بخش‌های مختلف می‌توانند با ثبت نام در این فروشگاه، بدون واسطه آثار خود را ارائه کنند. تابلوهای نقاشی، خوشنویسی، ابزار آلات موسیقی، آلبوم های موسیقی، مجسمه‌های هنری، کتاب، نوشت افزار، کالاهای فرهنگی، محصولات گرافیکی و تجسمی، مجموعه های نمایشگاهی، آثار هنری صنایع دستی و غیره از جمله آثار قابل ارائه در فروشگاه اینترنتی «کاه» هستند.

ویژه اظهار داشت: با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان این سایت در قالب اپلیکیشن هم طراحی شده است که هنرمندان می‌توانند از برنامه بازار دانلود کنند. همچنین میتوانند آثار و محصولات خود را از تاریخ هجدهم اردیبهشت‌ماه در سایت و اپلیکیشن "کاه" به نشانی www.caah.ir بارگزاری کنند و بعد از رونمایی و آغاز فروش رسمی محصولات از ٢٢ اردیبهشت‌ماه به فروش برسانند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان جهت ارسال تصاویر آثار فرهنگی و هنری خود در سایت و اپلیکیشن کاه و یا جهت معرفی خود به عنوان هنرمند در بخش هنرمندان و همچنین جهت ارائه آموزش های تخصصی به علاقمندان خود می‌توانند با شماره ٩ ١٣١ 6 ٨ که به این منظور ایجاد شده است تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آثار کشف‌ شده در خیابان باباطاهر همدان مربوط به دوره ایلخانی است
  • راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی ـ هنری هنرمندان
  • حمایت ستاد ملی جمعیت از آثار هنرمندان با موضوع جمعیت
  • کمک ۱۲۸ میلیارد تومانی مردم برای ساخت مسجد در کشور
  • (ویدئو) پخش اقامه نماز جماعت به امامت یک زن روی آنتن تلویزیون
  • ببینید | اقدام خارج از عرف صداوسیما؛ پخش اقامه نماز جماعت به امامت یک زن روی آنتن تلویزیون
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان + عکس