Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حدادی با توجه به شرایط خاص و مشکلاتی که بابت فدراسیون‌های ورزشی در کشور وجود دارد اردوهایش را در تهران برگزار می‌کند. به هر حال  برای این ورزشکار باید  مربی بزرگی در کنارش باشد تا افتخار آفرینی هایش ادامه داشته باشد، اما او شرایط سخت دو و میدانی را پذیرفت و الان کارهایش را  خودش  پیش می برد و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگیزه ورزشکاران را به سمت مسابقات کشورهای  اسلامی سوق دادیم 

صیامی درباره وضعیت دو و میدانی کاران در آستانه مسابقات کشور های اسلامی گفت: اردوهای آماده سازی ورزشکاران برای بازی های آسیایی و کشور های اسلامی از اسفند ماه آغاز شد و تلاش کردیم که اردوها در داخل کشور برگزار شوند.  تعدادی از ورزشکاران ما از آذرماه سال گذشته در مشهد، شیراز، کیش و شهرکرد اردو برگزار کردند.  در آستانه بازی‌های آسیایی، این مسابقات لغو شد و به نوعی این موضوع برای ورزشکاران بزرگ  سنگین بود، اما فدراسیون  انگیزه ورزشکاران را به سمت مسابقات کشورهای اسلامی سوق داد.

امیدوارم دو و میدانی کاران پرچم کشورمان را در قونیه به اهتزاز درآورند 

او افزود: همه تلاش خود را برای اینکه ورزشکاران ضربه نخورند به کار بردیم. همچنین بسیاری از مربیان  تلاش می کردند  تا شاگردانشان در بازی‌های آسیایی نتیجه بگیرند، اما اکنون این تلاش به سمت کشورهای اسلامی سوق داده شده است. قصد داریم اردوهای ورزشکاران را به صورت متمرکز برگزار کنیم، اما از ورزشکاران خواستیم که مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا خدای نکرده دچار مشکل نشوند. ورزشکارانی همانند  احسان حدادی، ابارقی، فتحی و مسعود کامران در تهران اردوی  خود را برگزار می کنند و پیرجهان و فرزانه فصیحی هم در ترکیه تمرین می کنند و تفتیان هم در جاماییکا حضور دارد.ان شاالله این اتفاقات باعث نتیجه خوب شود و ورزشکاران ما با کسب مدال پرچم کشورمان را در قونیه به اهتزاز درآورند.

برخی از مربیان قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند 

صیامی درباره پیش بینی اش از نتایج دو و میدانی کاران در مسابقات کشورهای اسلامی گفت: ما پیش بینی کسب ۵ مدال را در این مسابقات کردیم که امیدوارم با تلاش ورزشکاران به این مهم دست یابیم.  

او درباره ناراحتی مربیان و ورزشکاران از لغو مسابقات جوانان جهان در کلمبیا گفت: به هر حال  به مربیان و ورزشکاران حق می دهم که ناراحت باشند، اما برخی از مربیان که ارتباطی با این موضوع ندارند قصد دارند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و فضا را ملتهب کنند و  از آن‌ها گلایه‌مند هستم.

بیشتر بخوانید 

عواملی باعث لغو اعزام به مسابقات قهرمانی جوانان جهان شد

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی مسابقات کشورهای اسلامی احسان حدادی مسابقات کشور دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست‌ویکم امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران درباره روند برگزاری این آوردگاه فرهنگی اظهارکرد: جشنواره امام رضا(ع) بسیار مایه خوشبختی ماست. امسال دوستان، ابتکار چله رضوی را از اول ماه شوال تا ۱۱ ذی‌القعده گذاشتند که تولد امام رضا(ع) است.

اسماعیلی ادامه داد: به دوستان پیشنهاد دادم در سفر ترکمنستان از مرو هم حضور داشته باشند. در آنجا هم خیلی ابراز علاقه کردند که‌ در این بحث بین مشهد و مرو تعاملات بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: جشنواره فیلم رضوان که اولین جشنواره فیلم‌های دینی است به برکت جشنواره امام رضا (ع) امسال برگزار می‌شود و اتفاق‌های بسیار خوب دیگر نیز می‌افتد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در گرگان یک اجتماع چند هزار نفری با هم سرود می‌خواندند.

وی افزود: جشنواره، به روستاها و عشایر رفته است. این اتفاق مبارک و مایه عزت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور به‌ویژه در حوزه فرهنگ و هنر دینی خواهد بود که خود بارگاه نورانی علی ابن موسی الرضا(ع) یکی از بی‌نظیرترین جلوه‌های هنری کشور است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900341

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند