Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مسابقات دارت قهرمانی استان کردستان به میزبانی خانه دارت شهرستان بانه و با حضور ۴۲ ورزشکار از سراسر استان، در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

در پایان این مسابقات  در بخش بانوان شادی حمیدی از سنندج مقاوم اول را به دست آورد و  ژینا عمرانی از بیجار و پریا دستمرد از مریوان نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چنین در بخش آقایان مقام اول به ابراهیم قاسمی از قروه، مقام دوم به حمید عمرانی از بیجار و مقام سوم علی آقاخانی از بیجار رسید.

مقام اول بخش دوبل آقایان در این مسابقات به  ابراهیم قاسمی و جواد ضیایی از قروه رسید و مقام دوم  را نیز علی اشرف احمدی و آرش کرم ویسه از سنندج کسب کردند. و سیاوش سهرابی و آرمان نیک پی از مریوان نیز توانستند به مقام سوم دست یابند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات دارت قهرمانی استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نهمین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی با شرکت یک هزار و ۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ لیگ ازجمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه‌نویسی، آتش‌نشان، مین‌یاب در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌کنند. هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش‌آموزان نخبه است دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیرماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب می‌شوند.

پیش از این تیم جهانی رباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب‌قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده و همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند.

به گزارش آنا،‌ مراسم اختتامیه این مسابقات در تاریخ ۲۰ اردیبهشت در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد