Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در نخستین مرحله از مسابقات کشوری تیراندازی با کمان سنتی که با حضور ۱۰۰ ورزشکار از استان‌های مختلف در سه رده سنی و در دو بخش مردان و زنان برگزار شد در رده سنی نوجوانان دختر فاطمه سیف الهی از آذربایجان شرقی، فاطمه قائدی از فارس و فائزه کراری از آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند و در بخش پسران این رده سنی رضا صالحی از فارس، ایلیا رستمی از اردبیل و میلاد رهبر از خراسان رضوی در سکو‌های اول تا سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی بزرگسالان و در بخش بانوان فریبا نظری، هدیه عباسی و آریانا دستگیری به ترتیب از استان‌های مرکزی، فارس و اردبیل رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش مردان رسول سلمانی، قادر آقازاده و بابک مصباح هر سه از استان آذربایجان شرقی عناوین برتر را کسب کردند.

در رده سنی نونهالان نیز مونا مجیدی، آیناز کرمی، فاطمه عباسی در بخش دختران و رضا فتحی زاده، پارسا احمدی و پارسا نظر پور در بخش پسران به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

تفاوت رشته کمان سنتی با سایر ماده‌های این رشته ورزشی این است که در این رشته لباس ورزشی پوشیده نمی‌شود بلکه ورزشکاران با لباس‌های بومی و محلی در مسابقات حاضر می‌شوند و تجهیزات مورد استفاده کاملا سنتی و بومی هستند.

خانم افسانه آبرین کماندار تبریزی و دارنده عنوان دومی مسابقات ترکیه نیز از نزدیک این رقابت‌ها را زیر نظر داشت و درباره این مسابقات گفت: مرحله اول رنکینگ کشوری به میزبانی تبریز برگزار شد که از نظر کیفیت بسیار مطلوب بود و در صورت ادامه چنین رقابت هایی هم سطح کیفی کمانداران و هم سطح کیفی مسابقات بالا می‌رود.

 مرحله نهایی مسابقات در میدان شهید بهشتی تبریز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رشته ورزشی تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: ۲ خط اصلی انتقال آب تبریز با قدمت ۶۵ ساله که ۲ هزار لیتر در ثانیه بخش اعظمی از آب شرب مورد نیاز تبریز را انتقال می‌داد، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و شهرداری تبریز جابجا شد.

خانی افزود: این دو خط آب از ۶۵ سال پیش به طول ۴۰ کیلومتر برای انتقال آب ۱۰۰ حلقه چاه در مسیر سعید آباد، هروی و قزلجه میدان به تبریز اجرا شده بود، و ۴۰ درصد آب تبریز را تامین می‌کردند.

وی ادامه داد: این جابجایی بدون ایجاد قطعی آب برای مشترکان تبریز، در مسیر ۷۰۰ متری این خط، اجرا شد.

شهردار تبریز نیز با بیان انکه وجود این دو خط مانع تکمیل طرح شبدری خلعت پوشان و اجرای مسیر اتوبان تبریز باسمنج بود، گفت: با جابجایی این دو خط انتقال آب، تقاطع غیر هم سطح یا همان طرح شبدری خلعت پوشان و اتوبان مسیر باسمنج آماده اجراست.

به گفته هوشیار این پروژه ۳۷ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

دیگر خبرها

  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز