Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی که اقدام به خرید بی‌سیم واکی تاکی مجاز می‌کنیم، ابتدا به سراغ بهترین یا پرفروش‌ترین بی‌سیم واکی تاکی مجاز با قیمت ارزان، از نظر اقتصادی به صرفه و با کیفیتی مطلوب می‌رویم.

‌امروزه انواع برند بی‌سیم واکی تاکی، متنوع‌تر از همیشه و هر کدام دارای مدل‌های مختلف با امکانات و آپشن های منحصر به فردی عرضه می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه تخصصی Otix ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین بی‌سیم واکی تاکی مجاز در تنوع بسیار بالا، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش، تعمیرات، عرضه کلیه لوازم جانبی و انواع مختلف هندزفری بی‌سیم واکی تاکی مجاز و … به کاربران، متقاضیان و همکاران محترم در سراسر کشور می‌باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، قیمت بی‌سیم واکی تاکی، سفارش، خرید، فروش، معرفی و مقایسه انواع بی‌سیم واکی تاکی مجاز با کارشناسان فنی دفتر مرکزی Otix تماس حاصل فرمایید. یا برای خرید آنلاین انواع بی‌سیم واکی تاکی مجاز و پرداخت از طریق درگاه اینترنتی از وبسایت ما به آدرس www.Ott-co.ir بازدید فرمایید.

شماره تماس: ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱

وبسایت: www.Ott-co.ir

معرفی انواع بی‌سیم واکی تاکی مجاز

بخشی از کاربران بدنبال بی‌سیم واکی تاکی مجاز ساده با محیط کاربری آسان هستند و گروهی دیگر به ویژگی‌ها و آپشن ها توجه می‌کنند. اگر شما هم جز آن دسته از کاربرانی هستید که می‌خواهید با انواع برند بی‌سیم واکی تاکی آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید...

بی‌سیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM

بی‌سیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM یکی از پرطرفدارترین انواع بی‌سیم واکی تاکی در ایران می‌باشد که بدلیل کارایی آسان و قیمت ارزان خود طرفداران بی شماری را جذب کرده و در سه مدل MC444, MC555, MC666 عرضه شده است.

بی‌سیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM مدل MC444

بی‌سیم واکی تاکی مجاز موتوکام MC444 MOTOCOM با مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش با مشخصات فنی و فیزیکی به شرح زیر می‌باشد:

دارای ۱۶ کانال در باند فرکانس UHF دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر قابلیت شارژ باتری با پایه شارژر و Port USB Android ابعاد دستگاه: بدنه ۶۰*۱۱۵ میلیمتر، ضخامت ۳۰ میلیمتر ارتفاع آنتن: ۱۵۰ میلیمتر (انعطاف پذیر) وزن دستگاه: بهمراه باتری ۱۷۵ گرم رنگ: مشکی بی‌سیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM مدل MC555

بی‌سیم واکی تاکی مجاز موتوکام MC555 MOTOCOM با مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش با مشخصات فنی و فیزیکی به شرح زیر می‌باشد:

دارای ۱۶ کانال در باند فرکانس UHF دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر قابلیت شارژ باتری با Port USB Android به صورت مجزا با باطری ابعاد دستگاه: بدنه: ۵۹*۱۱۴ میلیمتر، ضخامت: ۳۳ میلیمتر ارتفاع آنتن: ۸۵ میلیمتر وزن دستگاه: بهمراه باتری ۱۸۰ گرم رنگ: مشکی بی‌سیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM مدل MC666

بی‌سیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM MC666 دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به همراه یک سال ضمانت (گارانتی) و خدمات پس از فروش می‌باشد و دارای آپشن ها و مشخصات فنی و فیزیکی به شرح زیر می‌باشد:

دارای ۱۶ کانال در باند فرکانس UHF دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر قابلیت شارژ باتری با پایه شارژر و Port USB Android ابعاد دستگاه: بدنه: ۵۵*۱۱۰ میلیمتر، ضخامت: ۳۵ میلیمتر ارتفاع آنتن: ۱۱۵ میلیمتر وزن دستگاه: بهمراه باتری ۱۸۰ گرم رنگ: چهار رنگ متنوع سبز، زرد، قرمز، نارنجی

بی‌سیم واکی تاکی طنین Tanin

بی‌سیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin از محبوب ترین و پرفروش‌ترین برندهای واکی تاکی مجاز ایران می‌باشد که با کیفیت ساخت خود توانسته نظر کاربران را جلب کند و در دو مدلTanin GP23 , Tanin GP900 عرضه می‌گردد:

بی‌سیم واکی تاکی طنین Tanin مدل GP23

بی‌سیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP23 دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به همراه یک سال ضمانت (گارانتی) و خدمات پس از فروش می‌باشد و دارای آپشن ها و مشخصات فنی و فیزیکی به شرح زیر است:

دارای ۳۵ کانال در باند فرکانس UHF دارای استاندارد IP55 مقاوم در برابر گردوغبار، ضربه و رطوبت دارای صفحه نمایش LED پنهان دارای باطری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۷۰۰ میلی آمپر قابلیت شارژ با پایه شارژر و Port USB ابعاد: ۶ ۰* ۹۰ میلیمتر، ضخامت: ۳۳ میلیمتر ارتفاع آنتن: ۹۰ میلیمتر وزن به همراه باطری: ۱۳۳ گرم

بی‌سیم واکی تاکی طنین Tanin مدل GP900

بی‌سیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP900 جدیدترین واکی تاکی برند Tanin دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به همراه یک سال ضمانت (گارانتی) و خدمات پس از فروش می‌باشد و دارای آپشن ها و مشخصات فنی و فیزیکی به شرح زیر است:

دارای ۳۵ کانال در باند فرکانس UHF دارای استاندارد IP55 مقاوم در برابر گردوغبار، ضربه و رطوبت دارای صفحه نمایش LCD دارای باطری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۷۰۰ میلی آمپر ابعاد: ۵۵*۹۸ میلیمتر، ضخامت: ۳۰ میلیمتر ارتفاع آنتن: ۹۰ میلیمتر وزن به همراه باطری: ۱۹۰ گرم بی‌سیم واکی تاکی صبا SABA

بی‌سیم واکی تاکی مجاز صبا SABA SFK-i1 سبک ترین و نازک‌ترین بی‌سیم واکی تاکی مجاز و دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش با مشخصات فنی و فیزیکی زیر می‌باشد:

دارای ۳۵ کانال - باند فرکانس UHF دارای صفحه نمایش LCD دارای استاندارد IP53 مقاومت در برابر ضربه، گردوغبار و رطوبت دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۸۰۰ میلی آمپر دارای پایه شارژر به همراه قابلیت شارژ ثانویه توسط Port USB ابعاد: بدنه: ۵۰*۱۰۰ میلیمتر و ضخامت: ۱۸ میلیمتر ارتفاع آنتن جدید: ۵۵ میلیمتر وزن به همراه باتری: ۱۰۰ گرم مجهز به چراغ قوه مجهز به رادیو FM هندزفری انواع بی‌سیم واکی تاکی

هندزفری انواع بی‌سیم واکی تاکی به صورت دوفیش می‌باشد و قابل استفاده در بی‌سیم واکی تاکی یا همان بی‌سیم دستی است. هندزفری بی‌سیم واکی تاکی در انواع مدل‌های مختلف: هندزفری بادیگاردی، حلزونی، شلنگی، حنجره ای، خلبانی و … عرضه می‌گردد که بنا به نوع استفاده و کاربری مختلف قابل تهیه می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انواع هندزفری بادیگاردی بی‌سیم واکی تاکی روی لینک کلیک نمایید.

قیمت و خرید انواع بی‌سیم واکی تاکی مجاز

مشخصات فنی و فیزیکی و امکانات بی‌سیم یکی از مهم‌ترین مسائل در تعیین قیمت بی‌سیم واکی تاکی مجاز می‌باشد. ویژگی‌ها و آپشن هایی مانند دارا بودن صفحه نمایش، داشتن استاندارد IP، سیستم کد ضدشنود ، مجهز بودن به چراغ قوه و رادیو، تعداد کانال، قابلیت شارژ ثانویه و دیگر مشخصات و ویژگی‌های دستگاه قیمت آن را تعیین می‌کند.

خواهشمند است جهت سفارش، خرید، قیمت، لوازم جانبی، تعمیرات، خدمات پس از فروش همچنین کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی با کارشناسان فنی دفترمرکزی در خصوص انواع بی‌سیم واکی تاکی مجاز با شماره زیر تماس حاصل فرمایید و یا برای خرید آنلاین انواع بی‌سیم واکی تاکی مجاز و پرداخت از طریق درگاه اینترنتی از وبسایت ما به آدرس www.Ott-co.ir بازدید فرمایید.

شماره تماس: ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱

وبسایت: www.Ott-co.ir

کد خبر 592892

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکی تاکی بی سیم تأمین تجهیزات ایران قیمت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خدمات پس از فروش همراه باتری صفحه نمایش پایه شارژر طنین Tanin آپشن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خالی فروشی» حواله خودرو

یک مقام مسوول در بنیاد شهید و امورایثارگران اخبار معامله حواله خودرو وارداتی ایثارگران را تکذیب و تاکید کرد که نه حواله‌ای صادر شده و نه خودرویی از این مسیر وارد کشور شده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در اسفندماه سال گذشته آگهی مربوط به خرید و فروش حواله جانبازان و ایثارگران با قیمت‌های میلیاردی در بسیاری از پلتفرم‌های معاملات خودرو، حاشیه ساز شد.

خودرو‌هایی که واردات آن‌ها برای جانبازان و ایثارگران مجاز اعلام شده بود شامل بنز، بی ام و، تویوتا، نیسان و ... می‌شد.

محصولات خارجی که ورود آن برای وارد کنندگان عادی غیرمجاز اعلام شده بود.

طبق آیین نامه ابلاغ شده، جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد مجاز به واردات تا سقف قیمت ۲۵ هزار یورو و جانبازان ۷۰ درصد تا سقف قیمت ۳۰ هزار یورو می‌توانند خودرو وارد کنند.

جانبازان ۷۰ درصد ویژه (دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) نیز تا سقف قیمت ۳۵ هزار یورو مجاز به واردات هستند.

در لیست جانبازان ۷۰ درصد خودرو‌های بنز و بی ام و و دیگر محصولات لوکس دیده می‌شود.

حواله واردات خودرو به جانبازان در اصل استفاده از امتیازی است که فروش آن برای صاحب حواله با سود زیادی همراه است.

بدین ترتیب در اواخر اسفندماه حواله جانبازان با قیمت‌های میلیاردی آگهی می‌شد این در شرایطی است که حالا به نظر می‌رسد در پلتفرم‌های آگهی خودرو "خالی فروشی" شده است

چرا که به گفته یک مقام مسول در بنیاد شهید اصلا حواله‌ای صادر نشده که بخواهد مورد معامله قرار گیرد.

بر این اساس تمام آگهی‌های معامله حواله نیز در سال جاری از پلتفرم‌های آگهی دهنده حذف شده است.

دیگر خبرها

  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول