Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@00:29:55 GMT

«آواها و نماها»؛ طرحی ارزشمند برای نوجوانان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۲۷۷۰

«آواها و نماها»؛ طرحی ارزشمند برای نوجوانان

مدیر خانه نوجوان اصفهان گفت: طرح آواها و نماها طرحی ارزشمند برای نوجوانان است که می‌توانند در نزدیک‌ترین مسجد محله حضور پیدا کنند و پس از شناسایی استعدادها و تربیت آن استعداد توسط مربیان به کارآفرینی هم نزدیک شود.

صفیه سادات موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اجرای طرح «آواها و نماها» در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اظهار کرد: آواها و نواها یکی از طرح‌های ارزشمند شهری برای نوجوانان شهر اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این طرح نوجوانان ما با هدف تقویت هویت دینی و مذهبی خود در مساجد شهر اصفهان حضو دارند. در این فعالیت نوجوانان با حضور مربیان مستعد، اشعار تخصصی و مرتبط با ماه محرم را آموزش می‌بیند و در این آموزش با گروه بزرگی که خروجی این طرح است، شهر را به صدای زیبای خودشان مزین می‌کنند.

مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان افزود: این طرح که از جمله اتفاقات خوب مشترک بین ارکانی است، با همکاری ستاد فرهنگی کانون‌های مساجد سطح شهر اجرا می‌شود. نوجوانان می‌توانند در نزدیک‌ترین مسجد محله حضور پیدا کنند و پس از شناسایی استعداد و تربیت آن توسط مربیان، کارآفرینی کنند.

این مسئول فرهنگی خاطر نشان کرد: از آنجایی که در این طرح، موزیک ویدئوهای زیبایی از نوجوانان برای انتشار در سطح شهر آماده می‌کنیم، نوجوان با معرفی خود و شناسایی استعدادش به شهر، می‌تواند در دیگر مراکز فرهنگی شهر نیز فعالیت داشته باشد.

موسویان تصریح کرد: نوجوانان مستعد و علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به مساجد سطح شهر و یا پیامک واتساپ به شماره ۰۹۳۰۵۱۱۳۴۱۹ یا تماس با ۳۲۳۰۴۰۳۰ اطلاعات بیشتری را نسبت به طرح کسب کنند.

به گفته وی، از اینکه نوجوانان به خانه خودشان اعتماد می‌کنند و در این طرح بزرگ و ارزشمند مذهبی و معنوی شرکت می‌کنند بسیار خرسند هستیم و امیدواریم خروجی این طرح بعنوان کاری ارزشمند در ماه محرم ثبت شود.

کد خبر 592473

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آواها و نواها خانه نوجوان خانه نوجوان اصفهان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان مساجد شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور تیراندازان مازندرانی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر پنجشنبه در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیأت تیراندازی مازندران که به همراه تیم تیراندازی استان در این رقابت‌ها حضور و مربیگری ورزشکاران را برعهده دارد، اضافه کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

گفتنی است: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 6095329

دیگر خبرها

  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • زبان از بیان خدمات آیت الله جزایری برای انقلاب قاصر است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • مهم‌ترین دلایل خودکشی در استان وضعیت فرهنگی، اقتصادی و افسردگی می‌باشد
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • ببینید l بازدید میلیونی زمین خوردن یک ربات/ انسان‌نماها زمین خوردن را تمرین می‌کنند؟