Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به حضور این شرکت در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، گفت: ارتباط و تبادل تجربیات و اطلاعات با مدیریت شهری و مسئولان اتوبوسرانی‌های کشور و ارائه نرم‌افزار «مسافر» به‌صورت آزمایشی به شهروندان، از دستاوردهای حضور در این نمایشگاه بوده است.

سید عباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری که در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار شد، حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از جمله دستاوردهای حضور شرکت اتوبوسرانی در نمایشگاه جامع مدیریت شهر می‌توان به ارتباط و تبادل تجربیات و اطلاعات با مدیریت شهری و مسئولان اتوبوسرانی‌های کشور، نمایش میدل‌باس‌های جدید، دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات در راستای ارائه به خودروسازان و مذاکره با خودروسازهای داخلی توانمند در زمینه ساخت اتوبوس شهری اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: بازدید از اتوبوس‌های شهری جدید و مذاکره با سازنده این اتوبوس‌ها در راستای توافق برای خرید و بومی‌سازی آپشن‌های موجود در اتوبوس برای شهروندان اصفهانی و ارائه نرم‌افزار «مسافر» به‌صورت آزمایشی به شهروندان جهت تست و آزمایش از دیگر دستاوردهای این شرکت برای حضور در نمایشگاه جامع مدیریت شهری بود.

وی با بیان اینکه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار اصفهان، رئیس پلیس راهور استان و مسئولان کشوری و استانی در زمینه حمل‌ونقل و مدیریت شهری از شهرهای مختلف، از غرفه شرکت اتوبوسرانی در نمایشگاه جامع مدیریت شهری بازدید کردند، تصریح کرد: در راستای تحقق شعار «به نفع مردم»، با شرکت‌های دانش‌بنیان مذاکرات بسیار خوبی انجام شد، همچنین در خصوص راه‌اندازی اتوبوس‌های متوقف و خرید ایده‌های کاربردی از افراد متخصص، مسائلی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

روحانی با بیان اینکه در نمایشگاه جامع مدیریت شهری از اتوبوس جدید شرکت «اسنا» برای عقد قرارداد جهت خرید و استفاده در خطوط اتوبوسرانی اصفهان بازدید کردیم، افزود: در غرفه این شرکت، میدل‌باس‌های جدید به نمایش گذاشته شد و طرح‌های هوشمندسازی و نرم‌افزار ناوگان برای بازدیدکنندگان جهت خرید ارائه شد.

کد خبر 592792

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان اصفهان شهر اصفهان اتوبوسرانی ناوگان اتوبوسرانی سازمان اتوبوسرانی اصفهان شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی هوشمندسازی اتوبوسرانی سیدعباس روحانی شهر کلانشهر مدیریت شهری مدیریت شهری اصفهان طرح جامع مدیریت شهری نمایشگاه جامع مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نمایشگاه جامع مدیریت شهری اتوبوسرانی اصفهان نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد

شهردار اصفهان گفت: زنجیره افتتاح پروژه‌ها با بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه از دوشنبه هفته جاری در شهر اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان برنامه‌های متنوعی برای گروه‌های سنین مختلف از بعدازظهر تا پاسی از شب در اماکن عمومی از جمله کوه صفه، میدان امام (ره)، محور چهارباغ و در دل محلات، فرهنگسراها، میادین و میدان‌چه‌های شهر در حال برگزاری است و گردشگرانی از کشور و مهمانانی از خارج کشور برای حضور در برنامه‌های مورد علاقه خود به اصفهان آمده‌اند که امیدواریم همه بتوانند از این برنامه‌های متنوع و جذاب بهره‌مند شوند.

وی با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها و تبریک این روز به اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: تشکیل شوراها اتفاق خوبی در کشور بود که موجب جهش در مدیریت شهری شد و از نعمت واگذاری کارها به مردم از طریق شوراها، شهرها رشد فزاینده ای پیدا کرد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در اصفهان نیز در این دوره مدیریت شهری شهرداری و شورا در تعامل سازنده توانستند منشأ خیر و برکت شوند

وی با اشاره به اینکه سال گذشته هر دو هفته یکبار در هر منطقه پروژه‌های آماده بهره‌برداری را افتتاح و تحت عنوان «به احترام مردم اصفهان» تقدیم شهروندان می‌کردیم، خاطرنشان کرد: از دوشنبه هفته جاری زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان با بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه آغاز می‌شود که امیدوارم شهروندان در این برنامه حضور به هم رسانند و از این فضای زیبا لذت ببرند.

کد خبر 748216

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!