Web Analytics Made Easy - Statcounter

مانوئل لوکاتلی می‌داند که به‌زودی به یکی از رهبران یوونتوس تبدیل می‌شود

تور پیش‌فصل یوونتوس در آمریکا به پایان رسید؛ توری که مصدوم‌های زیادی روی دست ماسیمیلیانو الگری گذاشت اما چند بازیکن این تیم از جمله مانوئل لوکاتلی در بازی‌های دوستانه عملکرد خوبی داشتند. 

طرفداری | با مصدومیت طولانی‌مدت پل پوگبا و وستون مک کنی، بار رهبری و کیفیت فنی خط هافبک یوونتوس در شروع فصل روی دوش مانوئل لوکاتلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک 24 ساله که سال گذشته از ساسولو به یوونتوس پیوست، مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت انجام داده است.

لوکاتلی در خصوص مصدومیت‌های اخیر پوگبا و مک کنی گفت:

در این وضعیت مسئولیت‌های بیش‌تری در زمین خواهم داشت اما این مرا نمی‌ترساند. من این‌جا هستم تا خوب بازی کنم. هدف‌مان را مخفی نمی‌کنیم؛ می‌خواهیم قهرمان سری آ شویم و در این راستا تلاش می‌کنیم. ما خوب تمرین کرده‌ایم و آمادگی مهم‌ترین چیز است. 

 این هافبک تیم ملی ایتالیا قرار است در یوونتوس به عنوان هافبک جلوی مدافعان به‌کار گرفته شود. لوکاتلی در این باره هم صحبت کرد:

از ایفای چنین نقشی خوش‌حالم. لمس توپ‌های بیش‌تری خواهم داشت و روی بازی می‌توانم تاثیر بگذارم. از عملکردم در تور آمریکا راضی هستم. ما تیمی عالی هستیم و همه به حرف الگری گوش می‌کنیم. تور آمریکا ما را متحد کرد و با خریدهای مهمی که داشته‌ایم، احساس خوش‌حالی بیش‌تری داریم. 

اخیرا الساندرو دل پیرو از مانوئل لوکاتلی تمجید کرد و در ایتالیا او را یکی از رهبران آینده یووه می‌دانند:

به همین خاطر یوونتوس را انتخاب کردم. می‌دانم چه مسئولیت‌هایی دارم و امضای قرارداد با این تیم که از صمیم قلبم بود، یک لحظه هیجان‌انگیز را برایم رقم زد.  

اخبار داغ 

وقتی 46 سال قبل، امکانات مونترال از امروز ما بهتر بود! + عکس های تاریخی خداحافظی تمیروف با هواداران پرسپولیس؛ مهاجم جنجالی سرمربی استقلال را فالو کرد لیونل مسی و فتح 41 جام؛ 2 جام دیگر تا رکورد دنی آلوز قد کوتاه لیساندرو مارتینز، سوژه کاربران در شبکه های اجتماعی / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مانوئل لوکاتلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل تراکتور دو گل به ثمر رساند و ستاره این تیم در پیروزی پرگل گاندوها مقابل تراکتور بود.

بازی فردا تراکتور و ذوب‌آهن فرصتی برای درخشش هافبک ذوب‌آهن خواهد بود و این بازیکن می‌تواند روند موفق خود مقابل سرخپوشان تبریز را ادامه دهد و در صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی نقش آفرینی کند.

هافبک جوان ذوب‌آهن در مقابل تراکتور بهترین عملکرد فصل خود را داشت و دو گلی که در طول فصل به ثمر رسانده مقابل این تیم بوده است و با نقش محوری که در این تیم داشت خط دفاع تی‌تی‌ها را به چالش کشید، حفظ عملکرد و تاکتیک‌های تیمی ذوب‌آهن و نقش آفرینی اسلامی در بازی حذفی می‌تواند در این مسابقه تاثیرگذار باشد و خط هافبک و دفاع این تیم را به چالش بکشد.

این مسابقه به همراه دیدار پرسپولیس و آلومینیوم سخت‌‌ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود و تیم صعود کننده از این مسابقه با انگیزه زیادی در ادامه مسیر شانس قهرمانی خواهد داشت و با توجه به سابقه خوب دو تیم در جام حذفی شانس بالایی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد