Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، سردار مرتضی کشکولی به همراه  مسئول بسیج سازندگی لرستان، مسوول فنی و محرومیت زدایی، مسوول حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی با حضور فرماندار دلفان، فرمانده سپاه ناحیه، مسوول آبفا شهرستان، از ساخت خانه‌های مددجویان، کانال‌کشی روستاهای نبی‌وند چواری، شهن آباد، سراب داوود، دهستان خاوه جنوبی ودهستان‌های میربگ شمالی وجنوبی و در ادامه از کارگاه اقتصاد مقاومتی میوه خشک بازدید به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار مرتضی کشکولی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از جمله طرح‌ های در دست اقدام شهرستان دلفان می‌توان به ۱۸۲ واحد کارگاه اقتصاد مقاومتی مددجویان اشاره کرد که ۱۴۱واحد توسط بسیج سازندگی دلفان تا مراحل سقف،اسکلت وفنداسیون پیش رفته و امید است اواخر مهر ماه و بخشی در آذر ماه به  مددجویان تحویل داده شود که اعتبار اولیه این طرح ها ۱۲ میلیارد تومان است. 

وی افزود: در بازدیدی که ازکانال‌های کشاورزی دهستان خاوه سراب داوود داشته‌ایم کارها به نحو احسنت و به طول هزار متر انجام شده است. 

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه تعهد بسیج سازندگی آب رسانی به سه روستا بوده، بیان کرد: در پی این تفاهم نامه مشکلات آب شرب دهستان میربگ شمالی وجنوبی به ۱۲ روستا حل می‌شود و به امید خدا هرچه زودتر گرد محرومیت را از چهره مردم در استان برداریم.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اا الل بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در لرستان سوله بحران نداریم و قرار است در کنار بیمارستان نیایش، ساختمان اورژانس، پد آشیانه برای بالگرد و سوله بحران ایجاد کنیم.

بهرام دلفان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲، ۷۱ پروژه در قالب ۴۰ هزار و ۶۲۸ مترمربع با اعتبار ۳۱۸۰ میلیارد ریال تکمیل شده است. همچنین ۵۰ پروژه عمرانی در قالب ۱۶۷ هزار مترمربع شامل بیمارستان‌، در دست احداث است.

وی ادامه داد: با هدف رسیدگی به سلامت مردم، سه فروند بالگرد امدادی به‌صورت اجاره‌ای در استان مستقرند و برای اجاره هر ماه دو میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان اعتبار هزینه می‌شود و برای هر ماموریتی هزینه آن پرداخت می‌شود.

او بیان کرد: با توجه به اینکه جمعیت لرستان به سمت سالمندی پیش می‌رود، یکی از ضرورت‌های این استان ایجاد بیمارستان توانبخشی است.

دلفان افزود: اکنون سه بیمارستان نیایش، رازی و گهر در شهرهای خرم‌آباد، کوهدشت و دورود در دست ساخت است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری