Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره حضور کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی توضیحاتی را ارائه داده است

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی به ورزشکاران هشدار داده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در جلسه هماهنگی کادر پزشکی اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با اشاره به کارنامه موفق فدراسیون پزشکی ورزشی در رویدادهای بزرگ بین المللی، اطمینان داد در این بازی ها که طی روزهای آینده در قونیه ترکیه آغاز خواهد شد، خدمتگزاران پزشکی ورزشی خوش خواهند درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:

باعث افتخار است که مسئولان عالی ورزش کشور بار دیگر به مجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی اعتماد کردند و امر پوشش پزشکی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را بر عهده فدراسیون پزشکی ورزشی گذاشتند؛ رویداد بزرگ و با اهمیتی که با هدف انسجام هرچه بیشتر بین ورزشکاران مسلمان و کشورهای اسلامی راه اندازی شده است و امیدواریم به نحو مطلوب بتوانیم از وظیفه خطیری که بر عهده ما گذاشته شده است، همچون رویدادهای بین المللی پیشین نظیر بازی های المپیک و بازی های آسیایی سربلند باشیم.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین پس از استماع گزارش مجموعه اقدامات انجام شده از سوی دکتر اردیبهشت، دبیر فدراسیون خاطرنشان کرد:

روحیه تلاش، همدلی و انسجام کادر پزشکی اعزامی به این بازی ها ستودنی است و امیدواریم در جریان بازی ها با همین نیرو و پشتکار همکاران ما بتوانند به ارائه خدمت به کاروان اعزامی به بازی ها بپردازند.

دکتر نوروزی با اشاره به موضوع آنتی دوپینگ خاطر نشان کرد:

از ملی‌پوشان عزیز انتظار داریم که مثل همیشه احتیاط لازم را داشته باشند و پیش از مصرف احتمالی هر گونه دارو و مکمل مشاوره های لازم را از همکاران فدراسیون دریافت کنند تا هیچ گونه آسیبی از این نظر نیز به خود آنها و به ورزش کشور وارد نشود.

همچنین اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات و تدابیر اندیشیده شده برای پوشش پزشکی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تصریح کرد که گروه اعزامی فدراسیون پزشکی ورزشی با برنامه و منسجم در جهت ارائه بهترین خدمات به کاروان اعزامی کشورمان تلاش خواهد کرد.

وی تصریح کرد:

از مدت ها قبل برنامه ریزی لازم برای ارائه خدمات پزشکی در این بازی ها انجام شد و خوشبختانه امروز در آستانه اعزام گروه پزشکی تمام اقدامات لازم انجام شده و امیدواریم با همکاری مسئولان برگزاری، مکان مناسبی برای برپایی کلینیک شبانه روزی فدراسیون در محل برگزاری بازی ها در نظر گرفته شود تا با سهولت بیشتری خدمات پزشکی و همچنین توانبخشی لازم به ملی پوشان ارائه شود.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی یادآور شد:

دارو، اقلام و تجهیزات پزشکی مورد نیاز کلینیک، در تهران تهیه شده است تا همکارنمان در قونیه با فراغ بال به پیگیری امور تخصصی خود بپردازند.

اردیبهشت گفت:

اعضای گروه پزشکی اعزامی به این رویداد را از جمله بهترین و مجرب ترین همکاران فدراسیون پزشکی ورزشی دانست و اطمینان داد که همچون رقابت های بزرگ بین المللی گذشته فدراسیون پزشکی ورزشی نقش موثری در بازی های قونیه ایفا خواهد کرد.

اخبار داغ 

وقتی 46 سال قبل، امکانات مونترال از امروز ما بهتر بود! + عکس های تاریخی خداحافظی تمیروف با هواداران پرسپولیس؛ مهاجم جنجالی سرمربی استقلال را فالو کرد لیونل مسی و فتح 41 جام؛ 2 جام دیگر تا رکورد دنی آلوز قد کوتاه لیساندرو مارتینز، سوژه کاربران در شبکه های اجتماعی / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشورهای اسلامی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت ورزش نابینایان استان البرز گفت: در طول سال گذشته از سوی هیئت ورزش نابینایان استان ۱۰ اعزام به مسابقات قهرمانی کشور صورت گرفته است. - اخبار استانها -

 سعید خان فینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در کرج با اشاره به اعزام های صورت گرفته اظهار داشت: طی سال گذشته 10 اعزام به مسابقات قهرمانی کشور توسط هیئت ورزشی نابینایان استان صورت گرفت که حاصل این اعزام کسب 10 مدال طلا، یک مدال نقره و 9 مدال برنز و کسب چهار مقام تیمی است..

وی با بیان اینکه هیئت ورزشی استان در هشت رشته ورزشی شامل دو میدانی، گلبال، شودان، بولینگ، شنا و شطرنج، جودو و فوتبال پنج نفره نابینایان فعالیت دارد، بیان کرد: در حال حاضر سه هیئت در شهرستان‌های فردیس، ساوجبلاغ و شهر کرج در حال فعالیت هستند.

‌ورزش نابینایان و کم‌بینایان در 8 رشته دنبال می‌شود پاسخ به یک ابهام؛ ورزشکاران نابینا و کم‌بینا چگونه رانندگی می‌کنند؟

خان فینی ادامه داد: در رشته‌های گلبال پیشکسوتان این ورزشکاران مقام اول و تیم‌های اعزامی در مسابقات بولینگ مقام سوم کشور و درقسمت جودو جوانان و نوجوانان نابینا نائب قهرمانی ایران شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه ذوق واراده در این جوانان موج می‌زند ولی اغلب به دلیل تامین هزینه‌های رفت و آمد و نبود حمایت از این اقشار که اغلب قشر ضعیف جامعه هستند و خانواده‌ها توان مالی کافی ندارند از ورزش به دور هستند..

وی نگاه حمایتی از این قشر جامعه و رفع مشکلات آن‌ها را مسیر روشنی جهت کسب افتخارات بیشتر این عزیزان در عرصه‌های ورزشی عنوان کرد‌.

رئیس هیئت ورزشی نابینایان استان البرز با اشاره به اینکه طی سال جاری نخستین مسابقه ورزشی دو‌ومیدانی نابینایان زیرنظر فدراسیون جهانی نابینایان به میزبانی پایتخت در خرداد ماه برگزار خواهد شد، افزود: در حال حاضر ورزشکاران عزیز در ورزشگاه انقلاب در حال تمرین و آماده‌سازی هستند.

خان‌فینی در ادامه به موضوع کمبود تامین اعتبار و مشکلات این قشر ورزشکار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود 100 ورزشکار نابینا در سطح استان مشغول ورزش هستند که البته تعداد این ورزشکار بیش از این تعداد است ولی به دلیل مشکلات مالی محروم و از ورزش کنارگیری کردند.

 رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان استان البرز با بیان اینکه ورزش علاوه بر تاثیر در سلامتی افراد دارای معلولیت، از انزوا آن جلوگیری می‌کند و باعث فعالیت آنها در اجتماع می‌ شود، گفت: این ورزشکاران همیشه افتخار آفرین بوده و هستند بر مسئولان لازم است مشکلات این قشر را نادید نگیرند و حمایت کنند تا حضور پررنگی در جامعه ورزشی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت