Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@20:37:44 GMT

افت ۱.۷ درصدی بیت کوین

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۳۴۶۱

افت ۱.۷ درصدی بیت کوین

ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای امروز روند کاهشی داشت و به ۱.۰۰۶ تریلیون دلار و ۵۲ میلیارد دلار رسید. پیش از این به اصلاح امروز و افت قیمت بیت کوین اشاره شد، پیش بینی می‌کنیم که بیت کوین به کف کانال صعودی مینور خود اصلاح داشته باشد.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص ترس و طمع امروز به سطح ۳۳ واحد رسید و کمی سطح ترس در بازار نسبت به روز گذشته در بازار بیشتر شده است، در تحلیل‌های گذشته به اصلاح امروز و افت قیمت بیت کوین اشاره شد، پیش بینی می‌کنیم که بیت کوین به کف کانال صعودی مینور خود اصلاح داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای امروز روند کاهشی داشت و به ۱.۰۰۶ تریلیون دلار و ۵۲ میلیارد دلار رسید. دامیننس بیت کوین نیز در سطح ۴۱.۸۸ قرار گرفت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۳ هزار و ۳۲۸ دلار

تغییرات: افت ۱.۶۹ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۶۸۸ دلار

تغییرات: افت ۰.۳۰ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۸۶ دلار و ۱۶ سنت

تغییرات: افت ۰.۲۹ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۸۱ دلار

تغییرات: افت ۱.۶۷ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۱۸ دلار

تغییرات: کاهش ۲.۱۶ درصدی

سولانا (SOL): ۴۲ دلار و ۷۱ سنت

تغییرات: افت ۲.۵۷ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۹۴ دلار

تغییرات: افت ۱.۰۳ درصدی

پالیگان (polygon): ۰.۹۲۱ دلار

تغییرات: افت ۳.۶۰ درصدی

پولکادات (DOT): هشت دلار و ۷۳ سنت

تغییرات: افت ۰.۵۱ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۹۶ دلار

تغییرات: رشد ۰.۵۱ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۳ دلار و ۹۹ سنت

تغییرات: کاهش ۲.۶۵ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

حمایت: ۲۰ هزار دلار و کف کانال مینور صعودی.

مقاومت: ۲۴ هزار دلار، سقف کانال مینور صعودی.

پیش بینی: اصلاح تا کف کانال صعودی.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمز ارزها

ارزش بازار حوزه دیفای

شاخص ترس و طمع

بنیاد «وب ۳.۰» به ۴۰۰ پروژه پولکادات کمک مالی اعطا می‌کند

بنیاد وب ۳.۰، سازمانی که مسئول اعطای کمک‌های مالی در اکوسیستم پولکادات است، تأمین مالی ۴۰۰ پروژه را تأیید کرد. این بنیاد اعلام کرد که از بین ۱٬۰۵۴ درخواست ارسال‌شده، ۴۱۵ پروژه مورد تأیید قرار گرفته است. بنیاد وب ۳.۰ طیف گسترده‌ای از پروژه‌های مرتبط با حوزه بلاک چین از کیف پول‌ها، ابزارهای توسعه‌ای و APIها گرفته تا قراردادهای هوشمند و توسعه رابط کاربری را تأمین مالی می‌کند.

ریپل در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ حدود ۴۰۹ میلیون دلار XRP فروخته است

گزارشی که ریپل روز پنجشنبه از وضعیت سه‌ماهه دوم بازارهای خود منتشر کرده است، نشان می‌دهد فروش توکن XRP نسبت به دوره قبل حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است. ارزش توکن‌های فروخته‌شده XRP در این دوره زمانی برابر با حدود ۴۰۹ میلیون دلار بوده، که علت آن رشد درخواست‌ها برای سرویس «نقدینگی بر تقاضا» این شبکه است. این گزارش اشاره می‌کند که عملکرد قیمت توکن XRP در سه‌ماهه دوم سال، تحت‌تأثیر اقتصاد کلان و تحولات نامتعارف بازار قرار گرفته است.

اقدامات فیس‌بوک در متاورس با شکست مواجه خواهد شد

متا (Meta)، غول رسانه‌های اجتماعی و شرکت مادر فیس‌بوک و اینستاگرام، پس از بازسازی برند خود پیرامون مفهوم متاورس، منفعت کسب‌وکار را در ایجاد کردن متاورس می‌داند. با این حال، ویتالیک بوترین، خالق اتریوم این اقدامات متا را محکوم به شکست خوانده است. او با اشاره به این شرکت گفت هر چیزی که فیس‌بوک در حال حاضر ایجاد کند، نافرجام خواهد بود.

انتقال سه میلیون دلار توکن به بایننس پیش از سرقت ۶۲۲ میلیون دلاری مدیرعامل اکسی اینفینیتی

بلومبرگ در گزارش اخیر خود مطرح کرده است که ترونگ نگوین، مدیرعامل استودیوی سازنده بازی اکسی اینفینیتی یعنی اسکای ماویس (Sky Mavis)، پیش از حمله هکری از زنجیره جانبی رونین این بازی که به سرقت ۶۲۲ میلیون دلار منجر شد، سه میلیون دلار توکن AXS را از شبکه رونین به صرافی بایننس منتقل کرده است.

کالی مور، نماینده اسکای ماویس نیز این ادعا را تأیید و عنوان کرد که انتقال سرمایه به بایننس انعطاف بیشتری را برای محافظت از سرمایه‌ها فراهم می‌کرد.

رشد استیبل کوین‌ها نشانه‌ای صعودی برای بازار ارزهای دیجیتال است

به عقیده مدیرعامل بایننس، ارزش بازار رو به رشد استیبل کوین‌های برتر، یک تحول مثبت برای صنعت ارزهای دیجیتال است. چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس در توییتی اظهار کرد که نرخ تسلط رو به رشد استیبل کوین‌ها در بازار به این معناست که مقدار پول فیات زیادی در حاشیه بازار وجود دارد. ژائو معتقد است اگر سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال بخواهند از بازار این دارایی‌ها خارج شوند، استیبل کوین نگهداری نمی‌کنند و به این دلیل، رشد استیبل کوین‌ها نشانه‌ای مثبت و صعودی برای بازار ارزهای دیجیتال است.

گفتنی است که در حال حاضر، استیبل کوین‌های USDT تتر، USDC سیرکل و BUSD بایننس با مجموع ارزش بازار ۱۳۸ میلیارد دلاری در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دارند.

دوج کوین در آینده همه ارزش خود را از دست خواهد داد

نظرسنجی وب‌سایت فایندر (Finder) از اعضای یک پنل شامل مدیران، فعالان و متخصصان صنعت ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که اکثریت اعضای این پنل انتظار دارند که قیمت دوج کوین در آینده به سمت صفر شدن خواهد رفت و هرگز بازیابی نخواهد شد.

به بیانی دیگر، ۵۵ درصد از شرکت‌کنندگان در این پنل گفته‌اند که دوج کوین در مقطعی در آینده تمام ارزش خود را از دست خواهد داد. در همین حال، ۲۴ درصد گفتند که به باور آنها، صفر شدن قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۴ یا زودتر اتفاق می‌افتد و سه درصد از شرکت‌کنندگان حتی پیش‌بینی کرده‌اند که ارزش دوج تا پایان سال جاری به صفر خواهد رسید.

موجودی بیت کوین صرافی‌های ارز دیجیتال به‌شدت در حال کاهش است

داده‌های پلتفرم تحلیلی گلسنود نشان می‌دهد که سهم صرافی‌های ارز دیجیتال از عرضه در گردش از زمان رسیدن به بالاترین سطح تاریخی خود در مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸)، شاهد سقوطی ۴.۶ واحد درصدی بوده است. در حال حاضر، این رقم به حدود ۲.۴ میلیون بیت کوین رسیده که برابر با ۱۲.۶ درصد از عرضه در گردش این ارز دیجیتال است. این اتفاق می‌تواند نشانه‌ای خوب از عملکرد بلندمدت بیت کوین باشد و نشان‌دهنده تقاضای زیاد در سطوح قیمتی پایین است.

پروتکل آوی یک استیبل کوین جدید به نام «GHO» راه‌اندازی می‌کند

آوی دائو، نهاد حاکمیتی غیرمتمرکز پروتکل دیفای آوی، به‌تازگی به پیشنهاد ساخت یک استیبل کوین مبتنی بر این پروتکل به نام «GHO» رأی مثبت داده است. این رأی‌گیری فوری، در ساعت ۱۴:۳۰ روز ۳۱ ژوئیه (۹ مرداد) به‌وقت تهران به پایان رسید. داده‌های این رأی‌گیری نشان می‌دهد که اعضای آوی دائو با مجموعاً ۵۰۱,۰۰۰ توکن آوی (۹۹.۹۹ درصد از کل آرا) موافقت خود را با این پیشنهاد اعلام کرده‌اند. پس از تصویب این پیشنهاد، گام بعدی ساخت استیبل کوین GHO از طریق اجرای یک طرح بهبود پروتکل آوی (AIP) جدید خواهد بود. آوی دائو نیز مسئولیت اداره این استیبل کوین را پس از ایجاد آن بر عهده خواهد گرفت.

نقشه بازار

کد خبر 592911

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازار رمزارزها ریزش بازار رمزارزها ورود به بازار رمز ارز بازار رمز ارز تحلیل بازار رمزارزها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ارزهای دیجیتال دلار تغییرات ارز دیجیتال میلیون دلار سنت تغییرات نشان می دهد ارزش بازار دوج کوین کف کانال پیش بینی بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!

بورس تهران که در سال قبل، هفتمین بازار سهام بزگ خاورمیانه به شمار می‌رفت؛ در سال جاری با افزایش قابل توجه دومین بازار سهام امارات متحده عربی، یک پله نزول کرد و به هشتمین بازار سهام بزرگ خاورمیانه بدیل شد.

به گزارش اکوایران، بورس تهران به عنوان بزرگترین بازار سهام کشور، دارای ارزش بازاری برابر با مجموع ارزش شرکت‌های پذیرفته شده در این بازار است. ارزش بازاری بورس تهران در سال گذشته نوسانات متعددی داشته است، ولی در اردیبهشت ماه امسال ترازی نزدیک به تراز اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ دارد. این در حالی است که ارزش دلار بازار آزاد در این مدت رشد داشته که ارزش دلاری کمتری به نسبت اردیبهشت ماه سال قبل برای بازار سهام در بر دارد.

ارزش دلاری بورس تهران با در نظر گرفتن نرخ دلار ۶۵ هزار تومانی در حال حاضر حدودا ۱۲۲ میلیارد دلار است و در صورتی که نرخ دلار بازار آزاد را ۶۰ هزار تومان فرض کنیم به ارزش دلاری ۱۳۳ میلیارد دلاری بورس تهران می‌رسیم. اردیبهشت ماه سال قبل، ارزش دلاری بازار‌های سهامی خاورمیانه به شکلی بود که بورس تهران پس از بورس شش کشور منطقه، با ۱۴۵ میلیارد دلار، هفتمین بازار سهامی بزرگ خاورمیانه به شمار می‌رفت. در اردیبهشت ماه امسال با کاهش ارزش دلاری بازار بورس اوراق بهادار تهران و افزایش قابل توجه ارزش دلاری بازار مالی دبی که دومین بازار سهامی کشور امارات متحده عربی به شمار می‌رود؛ بورس تهران به رتبه هشتم جدول بزرگترین بازار‌های سهامی خاورمیانه سقوط کرد.

تداول عربستان که در سال‌های اخیر به بزرگ‌ترین بازار سهامی منطقه تبدیل شده است؛ با رشد نزدیک به ۱۲ درصد در ارزش دلاری خود به نسبت اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به ارزش دلاری ۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد دلاری رسیده است. ارزش دلاری بورس ابوظبی نیز در این مدت ۹ درصد رشد داشته و به ۸۰۶ میلیارد دلار رسیده است.

بورس تل آویو نیز در یک ساله اخیر با افزایش ارزش بازاری همراه بوده و به ارزش دلاری ۴۷۵ میلیارد دلار دست یافته است. دومین بازار سهامی امارات متحده عربی نیز با ۹۵ درصد افزایش ارزش دلاری به ارزش ۱۸۷ میلیارد دلاری دست یافته است.

بورس تهران در حال حاضر بالاتر از بازار سهام کازابلانکا و مصر، هشتمین بازار سهامی بزرگ خاورمیانه به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین