Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@02:11:11 GMT

بازتاب تحولات سیاسی عراق در «هاشتاغ» شبکه العالم

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۳۶۱۰

بازتاب تحولات سیاسی عراق در «هاشتاغ» شبکه العالم

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  ادامه اعتراضات طرفداران جریان صدر و تحصن در داخل پارلمان عراق در منطقه سبز در مرکز بغداد، واکنش هایی به دنبال داشته است که در برنامه «هاشتاغ» شبکه العالم تشریح خواهد شد. 

در این باره بیان خواهد شد؛ مقتدی صدر تاکید کرده است این جریانات، فرصت عظیم برای تغییرات ریشه ای در ساختار سیاسی ، قانون اساسی و انتخابات عراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  همچنین اشاره خواهد شد منابعی در چارچوب هماهنگی شیعی اعلام کرده اند؛ یک هیئت مذاکره کننده برای تماس و گفت‌وگو با طرف‌های سیاسی سازنده به منظور حل بحران فعلی تشکیل شده است. به گفته این منابع، هیئت مذاکره کننده که ریاست آن را "هادی العامری" بر عهده خواهد داشت، آماده گفت‌وگو با تمامی گروه‌های عراقی است.

در ادامه واکنش‌ها و اظهاراتی که برای نجات عراق از این بحران مطرح می‌شود، به اقدام "نیچروان بارزانی" نخست‌وزیر اقلیم کردستان، اشاره خواهد شد که طرف‌های سیاسی عراق را به اربیل فراخوانده است تا گفت و گوهای علنی و جامع برای رسیدن به تفاهم و توافق براساس منافع کشور، انجام شود. 

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدمعین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب دهم مرداد ماه ساعت 17 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: تحولات سیاسی عراق شبکه العالم خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

به گزارش بی بی سی، وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

دیگر خبرها

  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار