Web Analytics Made Easy - Statcounter

داور فوتبال کشورمان گفت: باوجود مردود شدن در تست‌ها برای قضاوت در فصل جدید تابع نظر کمیته داوران هستیم.

به گزارش ایران اکونومیست، محمدحسین زاهدی‌فر که در تست آمادگی جسمانی داوران مردود شد، اظهار داشت: این اتفاق عجیبی نیست. تست آمادگی جسمانی معیاری برای سنجش آمادگی جسمانی داوران بوده و کمیته داوران فیفا این را در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تست در بالاترین سطح گرفته شد. برخی ممکن است آن روز، روز خوبشان نباشد. من و خیلی از داوران هم در این تست رد شدیم.

وی در قضاوتش در لیگ بیست و دوم افزود: تابع تصمیمات کمیته داوران هستم. اگر تصمیم بر این بود که مجدد تست گرفته شود با آمادگی بیشتر تست خواهیم داد. اگر صلاح بر این شد که نیم فصل دوم اضافه شویم هم ما تابع هستیم. این یک تست روتین است و چندین سال است گرفته می‌شود. هر سال هم تعدادی از داوران این تست را پاس نمی‌کنند. خیلی عوامل در این موضوع موثر است.

داوران فوتبال ایران تاکید کرد: بهتر است از زاویه دیگر هم به موضوع نگاه کرد. در ایران از شمال تا جنوب آب و هوای مختلفی وجود دارد. بوشهر، خوزستان، هرمزگان و خیلی استان‌های شمالی در وضعیت آبی و هوایی نامناسبی تمرین می‌کنند و خیلی از داوران در مکان هایی تمرین می‌کنند که امکانات نیست و حتی پیستی وجود ندارد که بتوانند تمرینات را انجام دهند. هیچ یک از این مسائل توجیه برای این مساله نیست. ما همه چیز را می دانستیم و باید خودمان را وفق می‌دادیم. در استان بوشهر من و همکارانم در دمای ۵۰ درجه تمرین می‌کنیم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: بوشهر ، هرمزگان ، خوزستان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بوشهر هرمزگان خوزستان کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، روح اله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی چهار روز آینده صاف تا قسمتی ابری است.

او تصریح کرد: از نیمه دوم هفته به بعد شاهد ورود سامانه بارشی به استان خواهیم بود که پس از آن بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در استان همدان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: نهاوند با ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان، فامنین و بهار با سه درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

روح اله زاهدی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۲۲ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد