Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه روند فوتی‌ها همچنان افزایشی است ولی آمار به صورت تجمیعی از طرف ستاد کرونا کشور اعلام می‌شود، گفت: در سطح استان تعداد موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه به ۱۳۱ نفر رسیده است.

محمد پهلوان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آمار روزانه کرونا گفت: در مجموعه تحت پوشش دانشگاه در روز گذشته ۱۷۸ نفر بستری جدید داشتیم که نشان‌دهنده روند افزایشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کل بستری‌های موجود نیز به ۴۶۲ نفر رسیده است. در استان نیز تعداد ۲۰۵ بستری جدید داشتیم که در مجموع به ۵۳۸ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: شتاب صعودی بیماری کمتر شده است ولی همچنان آمارها کم نیست. در ۱۰روز گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، کمترین میزان بستری جدید با عدد ۱۴۲ نفر را در روز اول مرداد و بیشترین تعداد را با عدد ۲۰۷ نفر  در روز چهارم مردادماه داشتیم.

پهلوان عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۲ نفر در بخش مراقبت‌های‌ ویژه در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری بودند که نسبت به ۴ روز گذشته تغییر خاصی نداشته ولی نسبت به ۱۰ روز گذشته تفاوت بسیار زیادی دارد. در روز ۱ تیر ۶۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بودند که این رقم به ۱۱۲ نفر رسیده و این نشان‌دهنده افزایش کروناست. همچنین در استان نیز تعداد موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه به ۱۳۱ نفر رسیده است. روند فوتی‌ها همچنان افزایشی است ولی آمار به صورت تجمیعی از طرف ستاد کرونا کشور اعلام می‌شود.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: بیماری دارد پله‌های بعدی خود را طی می‌کند و ما شاهد افزایش بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه هستیم. در روزهای آینده احتمالا افزایش موارد فوتی را نیز مشاهده کنیم. روند افزایش به این صورت است که ابتدا روند مراجعان سرپایی افزایش می‌یابد و سپس دچار کاهش نسبی می‌شود، سپس بیماران بستری دچار همین روند می‌شوند، پس از آن بیماران بخش مراقبت‌های ویژه و سپس شمار موارد فوتی. این روند کلی در هر موج کروناست.

پهلوان گفت: استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال حاضر بیشتر شده است و در روزهای آینده تاثیر رعایت مردم را خواهیم دید.

وی در مورد مدت زمان  قرنطینه کرونا بیان کرد:  فرد با توجه به شدت علائمی که دارد باید ۳ الی ۵ روز در قرنطینه بماند و پس از آن نیز باید در رفت‌وآمدهای خود از ماسک استفاده کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد بخش مراقبت های ویژه نفر رسیده روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)