Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@08:28:18 GMT

قاتل استاد دانشگاه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۴۴۸۰

قاتل استاد دانشگاه دستگیر شد

دادستان مرکز استان گلستان از شناسایی و دستگیری قاتل عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمود اسپانلو با اشاره به اینکه در هفتم اردیبهشت سال جاری بود که خبر کشف جنازه یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان خبرساز شد، اظهار کرد: از همان لحظه ابتدایی تمامی عزم دستگاه قضا و پلیس معطوف به کشف علت قتل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه پس از مدت‌ها کار قضایی و پلیسی سرنخ‌های متعددی به دست آمد، افزود: با بررسی و کار پلیسی بر روی این سرنخ‌ها و سرنخ‌های به دست آمده از صحنه جرم نهایتا بازپرس پرونده به دو مظنون رسید.

دادستان مرکز استان با تاکید بر اینکه دو مظنون در بازپرسی‌های اولیه شرکت کرده و تحت نظر بودند، خاطرنشان کرد: ظهر امروز بود که یکی از مظنونین نزد بازپرس شعبه دوم دادسرای گرگان به قتل این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعتراف کرد.

اسپانلو با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی و کاری اعلام کرده است، ادامه داد: متهم و دیگر مظنون پرونده هم با صدور قرار روانه زندان شدند.

هفتم اردیبهشت امسال بود که جنازه عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در زمین‌های کشاورزی یکی از روستا‌های شهرستان گرگان کشف شد.

تماشاخانه مانسون تنها مقصر سیل ویرانگر ایران نیست/ چه کسانی به مانسون کمک کردند تا ویرانی به بار بیاورد؟ (فیلم) ببینید| شاهین‌ها در نیویورک چطور از بالای آسمانخراش‌ها برای شکار شیرجه می‌زنند فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

دکتر حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه های شهید باهنر کرمان و ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دکتر هاشمی پور در حوزه فناوری دارای یک شرکت دانش بنیان با تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. 

وی دارای فعالیتهای اجرایی متعدد در سطح ملی و استانی است. همچنین در حوزه ارتباط با صنعت پروژه های صنعتی متعددی با صنایع مختلف دارد که نتایج عملی و کاربردی داشته است.

دستاورد مجموعه این فعالیت ها منجر به آن شد که در سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت عتف، دانشمند برتر کشور در حوزه ارتباط با صنعت معرفی شود.

گفتنی است: طی مراسمی روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور مسئولین کشوری در دانشگاه تهران از دکتر هاشمی پور به عنوان استاد نمونه کشوری تقدیر و تجلیل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اما... |‌ کنکور در این منطقه سیل‌زده تکرار می‌شود؟
  • برگزاری مجدد کنکور در یک منطقه متاثر از وقوع سیل
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای