Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله توسلی گفت: دستاورد‌های سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به شهرستان کبودراهنگ قابل توجه است وکه گزارشی از مشکلات حوزه انتخابیه و شهرستان کبودراهنگ به صورت مکتوب و شفاهی به رئیس جمهور داده شد و خبر‌های خوبی در راه است.

او گفت: با حضور وزیر نیرو درنیروگاه شهید مفتح به دستور وزیر احداث برج خشک نیروگاه جهت برای قطع کامل مصرف آب و احداث پست برق ناحیه صنعتی شیرین سو و همچنین تأمین اعتبار و تسریع در تکمیل مجتمع عظیم دره و حسین آباد عاشوری در دستور کار دولت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: از دیگر تصمیمات اخذ شده در سفر ریاست جمهوری و هیأت همراه، در حوزه آموزش و پرورش اخذ اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تکمیل و تعمیر سرویس‌های بهداشتی مدارس، ۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز مدارس تخریبی و ۸ میلیارد تومان برای سامانه گرمایشی و سرمایشی مدارس در این شهرستان‌ها است.

به گفته توسلی بیش از ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل آموزشکده فنی و حرفه‌ای کبودرآهنگ، ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل شبکه فاضلاب بهار، تجهیز ایستگاه تولید بذر در شهرستان بهار افزون بر ۴ میلیارد تومان اختصاص یافت.

همچنین در حوزه ورزش و جوانان، ۱۲ میلیارد تومان برای تکمیل مجموعه ورزشی کارگران بهار، برای تکمیل مجموعه ورزشی بانوان بهار و کبودراهنگ هرکدام ۲۰ میلیارد تومان، تکمیل سالن باستانی بهار ۶ میلیارد تومان، تکمیل سالن ورزشی کبودراهنگ بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان تخصیص یافته است.

او گفت: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به منظور تکمیل کنارگذر غربی همدان، ۱۲ میلیارد تومان برای زیر گذر بهاران، دستور تسریع در صدور مجوز ماده ۲۳ محور مهاجران و صالح آباد، تأمین اعتبار تکمیل راه کبودراهنگ، قیدار و سلطانیه با اعتبار افزون بر ۵۰ میلیارد تومان، چهار بانده شدن راه همدان، گل تپه و علیصدر حدود ۳۰۰ میلیارد تومان و ماده ۲۳ راه گل تپه بهارلو اخذ شد.

همچنین چارت درمانگاه ۲۴ ساعته مهاجران تکمیل شده و ان شا الله به زودی ابلاغ خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفر ریاست جمهوری اختصاص اعتبار میلیارد تومان برای تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرماندار بهار در این مراسم گفت: ساختمان ستاد اورژانس ۱۱۵ حسن قشلاق با پیش بینی سه میلیارد تومان اعتبار در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۲۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

آقای فیض اللهی افزود: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پایگاه، از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ